شماره‌ی خبر : ‌77583 | تعداد بازدید : 452
سه‌شنبه 8 شهریور ماه 1401 ساعت 10:41

مربی تیم فوتبال مس کرمان: انگیزه های زیادی برای بازی با گل گهر داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان از انگیزه های بالای این تیم در بازی برابر گل گهر خبر داد.

مربی تیم فوتبال مس کرمان: انگیزه های زیادی برای بازی با گل گهر داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان از انگیزه های بالای این تیم در بازی برابر گل گهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای محمود محمودی‌نیا درباره دربی کرمان گفت: بازی از جهات مختلف برای ما مهم است و مطابق برنامه، می‌توانیم تا هفته چهارم وضعیت مناسبی در جدول داشته باشیم. هر تیمی که می‌خواهد شخصیت خود را نشان بدهد، باید تا هفته چهارم شرایط مطلوبی داشته باشد.

وی با تمجید از شاگردان امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: گل‌گهر تیم باشخصیتی است که حضورش در لیگ برتر را به‌خوبی انجام داده است. این تیم در سال‌های دوم و سوم موفق بوده است و کادر بسیار باتجربه و قدرتمندی دارد. یکی از سخت‌ترین دیدارهای‌مان را پیش رو داریم و بچه‌های ما برای این مسابقه از دیدار با استقلال هم بیشتر انگیزه دارند. زمان کمی برای تمرین داشتیم، اما این انگیزه بالا را در تمرینات دیدیم و امیدوارم بازی خوبی برای هواداران ارائه کنیم.

مربی مس کرمان با اشاره به بازگشت هواداران به ورزشگاه شهید باهنر کرمان بیان کرد: هواداران پس از هشت سال، برای اولین بار در یک دیدار لیگ برتری مس به ورزشگاه می‌آیند. حمایت پرشور هواداران امتیازی بزرگ است و امیدوارم آنها از بازیکنان ما حمایت کنند. مس کرمان هواداران زیادی در سراسر استان کرمان دارد و آنها خاطرات خوبی از تیم دارند. از هواداران و مسئولان می‌خواهم پای مس کرمان بمانند تا این تیم پله‌پله در مسیرش جلو برود.

محمودی‌نیا با بیان اینکه مس کرمان از سال گذشته تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: تیم از سرمربی و بازیکنان بومی استفاده می‌کند. می‌دانم بومی یا غیربومی در فوتبال حرفه‌ای معنی ندارد، اما ظرفیت‌های بومی باید دیده شوند. تیم با همین ظرفیت در لیگ برتر می‌ماند، اما حمایت و انگیزه می‌خواهد و موج روانی مثبت از سمت هواداران، به بقا یا کسب جایگاه مس کمک فراوانی می‌کند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد تشدید مشکل قلبی خود اظهار داشت: سال 96 آنژیو کرده بودم و با توجه به اینکه دیابت دارم، باید شرایط خودم را چک می‌کردم. مشکل گرفتگی رگ با دارو حل شده بود، اما چندی پیش مجبور شدم سیتی‌آنژیو بگیرم که مشخص شد یکی از رگ‌های اصلی من گرفتگی دارد. به همین خاطر هفته گذشته به مدت دو روز در بیمارستان بستری شدم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو