شماره‌ی خبر : ‌77532 | تعداد بازدید : 669
دوشنبه 17 مرداد ماه 1401 ساعت 21:36

معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس:از موفقیت باشگاه‌ها حمایت می‌کنیم

در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس در گفتگو با مس پرس جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس:از موفقیت باشگاه‌ها حمایت می‌کنیم

در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس در گفتگو با مس پرس جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مس پرس،در پی انتشار اخبار کذبی در فضای مجازی در خصوص «مانع تراشی شرکت مس برای بکارگیری دوشغله‌ها، بازنشستگان عزیز، عدم کسب نتایج مورد انتظار در مسابقات فوتسال ایمیدرو و شرکتهای تابعه، اعزام تیم فوتسال کارگری به مسابقات جهانی فیفکو و کاهش حمایت‌های مادی و معنوی از باشگاه‌های مس»،  «محراب احمدیان» معاون توسعه سرمایه انسانی در مصاحبه با مس پرس ضمن نادرست خواندن شایعات و موضوعات مطرح شده، برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.

احمدیان در خصوص موارد مطرح شده در زمینه کاهش حمایت‌های مادی و معنوی از باشگاه‌های مس گفت: بودجه باشگاه‌ها از محل بودجه مسئولیت اجتماعی که مصوب مجمع عمومی است تعیین می شود. بودجه مس رفسنجان با داشتن تیم فوتبال در لیگ برتر، سال گذشته 126 میلیارد تومان، بودجه باشگاه مس کرمان با داشتن تیم فوتبال در لیگ دسته یک 69 میلیارد تومان، بودجه باشگاه شهربابک  26 میلیارد تومان و بودجه باشگاه سونگون 32 میلیارد تومان بود.
وی افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال باشگاه مس کرمان به لیگ برتر راه یافت تلاش کردیم بیشترین افزایش بودجه به این باشگاه اختصاص یابد و مبلغ 150 میلیارد تومان برای آن تعیین شد. باشگاه مس رفسنجان 163 میلیارد تومان و باشگاه شهربابک 39 میلیارد و 500 میلیون تومان و بودجه باشگاه سونگون با توجه به اینکه دو رشته ورزشی به آن اضافه شد 59میلیارد تومان تعیین شد.
احمدیان تصریح کرد: نکته دیگر آن است که برخی باشگاه ها سال گذشته بیشتر از بودجه مصوب خرج کردند در حالی که امسال بودجه باشگاه ها آنالیز و رسما به باشگاه ها اعلام شد تا بر اساس آن حرکت کنند.  در این زمینه، بودجه شفاف است و خواهش من از باشگاه ها این است که بر اساس این بودجه حرکت کنند و برای کسب موفقیت تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می کنم اگر هم افرادی انتقادی دارند نسبت به بودجه ما حاضریم که ریز بودجه را در رسانه ها اعلام کنیم.

متعهد به اجرای قانون هستیم


معاون توسعه سرمایه انسانی با بیان اینکه موضوع دیگری که در فضای مجازی مطرح شده بحث دوشغله‌ها است گفت: این قانون همیشه در شرکت ساری و جاری بوده. در این زمینه، ما به مدیران باشگاه ها تاکید کردیم که از محلی که این افراد کار می کنند استعلام گرفته شود و اگر مشکل قانونی نداشته باشد قطعا ما هم از این نظر منع قانونی نداریم. ولی اگر از محل استعلام مشکل وجود داشته باشد قطعا ما هم امکان قرارداد نداریم چون باید پاسخگوی نهادهای نظارتی باشیم.
به گفته احمدیان درخصوص بازنشستگان عزیز شرکت مس کاملا متعهد به اجرای قانون بازنشستگی است وخواستار اجرای کامل این قانون است.متاسفانه در روزهای اخیر برخی از باشگاه ها با بی اخلاقی در خصوص یک یا دو نفر که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان یا دوشغله ها هستند فضای باشگاه ها را به سمت حاشیه سازی و چالش پیش بردند.
وی افزود: در این خصوص باز هم تاکید می کنم که در صورت منفی بودن استعلام و نبود مشکل ما هم محدودیتی نداریم.

اعزام تیم فوتسال کارگری به مسابقات فیفیکو در مسکو با مجوز قانونی است
وی در خصوص شرکت تیم فوتسال کارکنان شرکت در مسابقات ایمیدرو و شرکت های تابعه در تبریز و کسب نتایج ضعیف گفت: به خاطر اینکه تیم های ما به صورت جداگانه از شهربابک، سرچشمه و ستاد و سونگون  شرکت کردند نتایج خوبی نگرفتند و برای حل این موضوع درحال بررسی کارشناسی هستیم و متعقدم که اگر یک تیم منسجم و ترکیبی از مناطق شرکت کند نتایج قوی تری بدست می آورد. درباره بودجه هم بودجه کارکنان از بودجه باشگاه ها کاملا متفاوت است و از محل بودجه مسئولیت اجتماعی نیست.

معاون توسعه سرمایه انسانی در زمینه اعزام تیم‌ ورزشی فوتسال کارگری مس سرچشمه به مسابقات فوتسال کارگری شرکت‌های جهان(FIFCO) مسکو به دلیل دستیابی به عنوان قهرمانی در مسابقات سال گذشته که در امارات برگزار شد، گفت:  به دلیل دستیابی به این عنوان در امارات، تیم فوتسال مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد که کل هزینه سفر به مسابقات فیفیکو امسال مسکو ( شامل 11 نفر ورزشکار، سرمربی، مربی، سرپرست، مدیر تیم، نماینده اداره کار و تعاون استان کرمان و نمایندگان فدراسیون) 945 میلیون تومان است.
وی اضافه کرد: اگر با انصاف به این مسابقات نگاه کنیم سال گذشته کارگران عزیز ما در امارات عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند و موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پر آوازه کردن نام شرکت ملی مس در جهان شدند.
وی تصریح کرد: همچنین در خصوص مطرح شدن اعزام مدیران و معاونان به مسکو تاکید می کنم که در کنار عوامل اجرایی و فنی تیم یک نفر از شرکت باید تیم را همراهی کند و شایعه اعزام مدیران و معاونان کذب است.
معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس درباره اهمیت مسابقات فیفکو یادآور شد: در این مسابقات 80 نفر از جمهوری اسلامی ایران از جمله تیم‌های ورزشی گل ‌گهر سیرجان، فولاد سپاهان و فولاد هرمزگان و ... شرکت می‌کنند.

احمدیان در پایان با بیان اینکه مبنای تصمیم گیری ها استعلامات قانونی است، تاکید کرد: امیدوارم که رسانه ها با دقت موضوعات مربوط به باشگاه ها را منعکس کنند و از حاشیه سازی که به طور قطع مانعی برای موفقیت باشگاه ها است پرهیز کنند


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس