شماره‌ی خبر : ‌77449 | تعداد بازدید : 391
دوشنبه 16 خرداد ماه 1401 ساعت 15:17

کاپ سومی لیگ برتر تکواندو کشور به باشگاه مس کرمان رسید

کاپ عنوان سومی رقابت های لیگ برتر این فصل تکواندو کشور تحویل باشگاه مس کرمان شد تا در تالار افتخارات این باشگاه قرار بگیرد.

کاپ سومی لیگ برتر تکواندو کشور به باشگاه مس کرمان رسید

کاپ عنوان سومی رقابت های لیگ برتر این فصل تکواندو کشور تحویل باشگاه مس کرمان شد تا در تالار افتخارات این باشگاه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقایان مجید عبدالرشیدی سرمربی و سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم تکواندو مس کرمان صبح امروز با حضور در دفتر دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان این جام را به باشگاه تحویل دادند.

مربی و سرپرست باشگاه مس کرمان با تشکر از حمایت های همه جانبه مدیریت باشگاه مس کرمان از تیم تکواندو افزود: رقابت های این فصل کشور نسبت به دوره های اخیر به شدت سخت تر و در سطح بالاتری برگزار شد و این افتخار بدون توجه ویژه باشگاه محقق نمی شد.

اعضای کادر تیم تکواندو مس کرمان با تبریک صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر این اتفاق بزرگ را به تمامی عوامل باشگاه مس کرمان تبریک گفتند و این اتفاق مهم را برای تمامی تیم های باشگاه مس کرمان به فال نیک گرفتند و ابراز امیدواری کردند که موفقیت های تیم تکواندو مس کرمان نیز در فصول آتی با قدرت بیشتر ادامه داشته باشد.

آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز با تشکر و خسته نباشید به تمامی اعضای تیم تکواندو مس کرمان، این تیم را از جمله تیم های پرافتخار باشگاه مس کرمان عنوان کرد که در سال های اخیر با مقام های خود باعث شادی خانواده این باشگاه بوده است.

آقای کهندل ابراز امیدواری کرد که تکواندوکاران مس کرمان در بازی های پیش رو داخلی و بین المللی به افتخار آفرینی های خود ادامه دهند و پرچم باشگاه مس کرمان با نتایج خوب این ورزشکاران همواره در اهتزاز باشد.

گفتنی است تیم تکواندو مس کرمان در بازی های این فصل لیگ برتر و در رقابت با تیم های قدرتمند این مسابقات در دور اول رقابت ها به عنوان صدرنشین به دور پایانی رقابت ها صعود کرد و در این مرحله با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم قهرمان در جایگاه سوم قرار گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو