شماره‌ی خبر : ‌77439 | تعداد بازدید : 480
یکشنبه 8 خرداد ماه 1401 ساعت 09:54

پیام تبریک دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس به مناسبت صعود مس کرمان به لیگ برتر

در پی صعود تیم فوتبال صنعت مس کرمان به لیگ برتر فوتبال کشور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس به مناسبت صعود مس کرمان به لیگ برتر

در پی صعود تیم فوتبال صنعت مس کرمان به لیگ برتر فوتبال کشور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز جوانان برومند تیم فوتبال مس کرمان مانند گذشته کار خوبه یکدلی و یکصدایی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و فارغ از تمام گرایشات، هدف سربلندی کرمان است.

بر این اساس تیم فوتبال صنعت مس با اتکا و استفاده از ظرفیت مربیان بومی و کادر فنی و بازیکنان در بازی‌های قبل سبب شد بعداز 8 سال دل مردم کرمان با راهیابی این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور مجدد شاد و موجی از شادی و نشاط در شهر کرمان طنین انداز شود.

بی شک جوانان کرمانی علاقمند هستند نام کرمان را بر قله رشته‌های ورزشی ببینند امیدوارم تیم فوتبال صنعت مس همانند گذشته که سابقه بازی در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد بتواند با تلاش و پشتکار و همدلی این موفقیت را مجدد تکرار نماید.

امروز حرمت شهر کرمان به واسطه نام سردار سلیمانی فضای متفاوت نسبت به قبل در کشور و جهان اسلام ایجاد کرده و این یک هویت جدید است کار شایسته تیم مس کرمان در ادای احترام به شهید حاج قاسم سلیمانی در مسابقات قابل تحسین و قدردانی است این کار ادای احترام به بزرگان است و ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و آرامش و فضای امروز به واسطه این بزرگمردان است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر زحمات مربیان بومی، کادر فنی، بازیکنان تیم و مدیریت باشگاه، و همکاری و حمایت مسوولین ورزش و نهاد‌های نظامی و انتظامی این افتخار به دست آمده و این عیدی بزرگ را به تمامی مردم ورزش دوست و صبور کرمان به خصوص مربیان، سرپرستان، بازیکنان، هیئت مدیره این باشگاه و پیشکسوتان فوتبال کرمان تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای ورزش استان کرمان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سعادت و سربلندی شما را در لیگ برتر فوتبال از حق تعالی خواستارم و انشالله این قهرمانی‌های پیاپی که موجبات شادی مردم عزیز شهر کرمان را فراهم می‌سازد، همواره تداوم داشته باشد.

در پایان یادآور می‌گردد استفاده از ظرفیت مربیان بومی استان کرمان باید در بازی‌های لیگ برتر ادامه داشته باشد تا مانند گذشته شاهد موفقیت‌های بیشتر تیم فوتبال صنعت مس کرمان در بازی‌های پیش رو در لیگ برتر باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز