شماره‌ی خبر : ‌77437 | تعداد بازدید : 656
یکشنبه 8 خرداد ماه 1401 ساعت 09:43

پیام استاندارکرمان به مناسبت صعود مس کرمان به لیگ برتر

در پی صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ فوتبال ایران، استاندار کرمان در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

پیام استاندارکرمان به مناسبت صعود مس کرمان به لیگ برتر

در پی صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ فوتبال ایران، استاندار کرمان در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام آقای محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

استان کرمان با توجه به ظرفیت‌ها و سرمایه انسانی جوان و مستعد و کسب افتخارات ورزشی، جزو استان‌های تاثیرگذار و تعیین کننده در سرنوشت ورزشی کشور است و با تلاش جوانان غیورش یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران به شمار می‌آید.

صعود مقتدرانه تیم فوتبال صنعت مس کرمان به لیگ برتر فوتبال ایران که بار دیگر توانمندی و استعداد بی پایان ورزشکاران قهرمان کرمانی را به نمایش گذاشت، غرورآفرین و مایه مباهات است.

این افتخار مهم که با تکیه بر ظرفیت مربیان بومی و در سایه همدلی، پشتکار، حمایت‌های مردم و مسئولان، برنامه ریزی و تلاش فراوان دلاورمردان فوتبال مس کرمان به دست آمد، اعتبار و جایگاه استان کرمان دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در عرصه ورزش کشور ارتقاء بخشید و موجی از نشاط و امید در استان پدید آورد.

توسعه متوازن ورزش و زیرساخت‌های ورزشی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و امید است مجموعه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و باشگاه‌های صنعتی با نگاه توسعه متوازن و با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش نقشی موثر را ایفا کنند.

اینجانب با تقدیر از تلاش‌های جوانان ورزشکار و برومند استان، این صعود غرورآفرین را به مردم قهرمان پرور دیار کریمان، جامعۀ ورزش، مدیرعامل و کارکنان صنایع ملّی مس ایران، مربیان، سرپرستان، کادر فنی، پیشکسوتان فوتبال کرمان و بازیکنان پرتلاش، غیرتمند و با انگیزه تیم مس کرمان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی برای همگان و ثبت موفقیت و پیروزی‌های این تیم در لیگ برتر ایران را آرزومندم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو