شماره‌ی خبر : ‌77425 | تعداد بازدید : 496
شنبه 31 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 22:20

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان: کسب سکوی سوم در رقابت های امسال کار ساده ای نبود

مجید عبدالرشیدی سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: لیگ برتر تکواندو ایران یکی از لیگ های سخت و طاقت فرسا محسوب می شود که تا حدودی شاید بتوان آن را با مسابقات برون مرزی این رشته مقایسه کرد.

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان: کسب سکوی سوم در رقابت های امسال کار ساده ای نبود

مجید عبدالرشیدی سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: لیگ برتر تکواندو ایران یکی از لیگ های سخت و طاقت فرسا محسوب می شود که تا حدودی شاید بتوان آن را با مسابقات برون مرزی  این رشته مقایسه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ وی گفت: بهترین های ایران در اوزان مختلف در این رقابت ها قرار می گیرند و رقابت در سطح اول تکواندو ایران کار ساده ای نیست.

عبداالرشیدی گفت: همه کسانی که شناختی از تکواندو دارند، به این موضوع آگاه هستند که در سطح اول تکواندو کسب مدال و سکو کار ساده ای نیست و عنوان سومی مس در این دوره بسیار سخت بود.

سرمربی مس کرمان گفت: همه تیم ها با قدرت پا به میدان رقابت گذاشته بودند و از بازیکنان بزرگی برخوردار بودند که مس توانست در روز پایانی عنوان سومی را کسب نماید.

عبدالرشیدی گفت: تیم مس سونگون در همه اوزان بهترین ها را داشت و لوازم خانگی کن هم همیشه قدرت بلامنازع بوده است اما مس کرمان علیرغم همه فشارها و مشکلاتی که اوایل فصل برایش پیش آمد و منجر به جدایی چند وزن خوب شد، باز هم کار بزرگی کرد و با دست خالی و در حالی که در نصف اوزان نفرات چندان خوبی را نداشتیم، توانستیم موفق شویم.

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و پاس تیم های کوچکی نبودند و همیشه جزو مدعیان سکو بودند اما با همدلی و لطف آقا امیرالمومنین(ع) بازیکنان و کادر فنی همت کردند و توانستند در روز پایانی با شکست تیم دانشگاه آزاد عنوان سومی را کسب کنند که کار ارزشمند و بزرگی است.

عبدالرشیدی از همه عوامل باشگاه خصوصا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تقدیر و تشکر کرد و عنوان نمود: باشگاه همیشه حامی تیم تکواندو مس و رشته تکواندو  بوده است و در این میان از همه این بزرگواران تقدیر و تشکر دارم.

سرمربی مس کرمان گفت: از حاج آقا کهندل  و جناب آقای سعیدیان معاونت فنی باشگاه که در روز پایانی بازی در کنار ما بودند و با صحبت های خود موجبات دلگرمی بازیکنان را فراهم نمودند، بسیار تا بسیار سپاسگذارم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز