شماره‌ی خبر : ‌77417 | تعداد بازدید : 847
چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 17:43

بدشانسی و تصمیم داور مانع پیروزی مس نوین برابر عقاب در تهران شد

تیم فوتبال مس نوین در حالی که شایستگی کامل را در تهران برای برتری مقابل عقاب به اجرا گذاشت اما تصمیمات داور بازی به نظر می‌رسید سد راه این تیم قرار گرفته است.

بدشانسی و تصمیم داور مانع پیروزی مس نوین برابر عقاب در تهران شد

تیم فوتبال مس نوین در حالی که شایستگی کامل را در تهران برای برتری مقابل عقاب به اجرا گذاشت اما تصمیمات داور بازی به نظر می‌رسید سد راه این تیم قرار گرفته است.

در هفته بیست و سوم لیگ دو، مس نوین در ورزشگاه غدیر تهران مهمان عقاب بود. دیداری که با وجود زمزمه‌ها مبنی بر لغو آن به دلیل آلودگی هوای پایتخت، اما با موافقت دو تیم و تایید ناظر در نهایت برگزار شد تا دردسر جدیدی در هفته‌‌های پایانی ایجاد نشود.

در این بازی مس نوین با ترکیب محمد فرامرزی، امیرحسین ابراهیم پور، ناصر دوست محمدی، امیرحسین طاهری، حجت ده شیخ، آریا کمالی، سعید شمس الدینی، سیروس بلندنظر، مهدی حرجندی، سجاد اسماعیلی و حمید رضا محمدرفیعی وارد زمین شد.

کادرفنی مس نوین پیشبینی می‌کرد که تیم عقاب به دلیل وضعیت وخیم خود در جدول، قطعا در دقایق ابتدایی نهایت فشار را به دروازه مس نوین وارد می‌کند و نوینی‌ها باید بدون اشتباه، این هیجان اولیه را کنترل کنند.

تیم عقاب هرچند صاحب دو فرصت خوب شد که فرامرزی به خوبی روی آن‌ها واکنش نشان داد اما مهمترین صحنه نیمه اول بی تردید مربوط به سرنگونی محمدرفیعی توسط دروازه‌بان عقاب بود که کمتر کسی باور می‌کرد داور بازی از اعلام پنالتی به سود مس نوین چشم پوشی کرده است.

در حالی که نیمه اول با تصمیم عجیب داور بدون گل پایان یافت، در نیمه دوم شاهد تلاش‌های گسترده مس نوین برای کسب برتری در خارج از خانه بودیم. نوینی‌ها با نمایشی خوب و با جنگندگی بالا، انواع راه های گلزنی را برای باز کردن دروازه عقاب پیاده کردند اما بدشانسی و گاهی نیز کم دقتی، مانع ثبت گل برای مس نوین شد.

تصمیمات داور بازی در نیمه دوم نیز ادامه داشت و او در دو صحنه با اعلام خطاهای بی مورد، سد راه موقعیت‌های جدی مس نوین شد که اعتراض شدید کادرفنی و عصبی شدن بازیکنان نوین را به همراه داشت.

مس نوین که در جدول جایگاه خطرناک و در سوی دیگر پر امیدی برای صعود ندارد، برای کسب جایگاه مناسب در جدول نهایت تلاشش را انجام داد تا صاحب برتری شود اما توپ‌های این تیم راهی به چارچوب پیدا نکرد و داور بازی نیز سد محکمی مقابل سه امتیاز بود.

مس نوین با این تساوی 29 امتیازی شد و در همان رده نهم باقی ماند. با این حال شاگردان احمد نخعی در سه بازی باقی مانده توان مضاعفی را خرج خواهند کرد تا فصل را با چهره‌ای خندان به پایان برسانند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو