شماره‌ی خبر : ‌77400 | تعداد بازدید : 500
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 01:19

مربی مس کرمان: به حمایت همه جانبه هواداران در بازی های خانگی پیش رو نیاز داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان تلاش بازیکنان این تیم را در بازی با رایکا ستودنی برشمرد و گفت: بازی در جو ورزشگاه بابل و برابر تیم رایکا که برای عدم سقوط می جنگید با یک یار کمتر بسیار سخت بود که بچه های تیم ما با تلاش خود موفق شدند در این شرایط با امتیاز از

مربی مس کرمان: به حمایت همه جانبه هواداران در بازی های خانگی پیش رو نیاز داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان تلاش بازیکنان این تیم را در بازی با رایکا ستودنی برشمرد و گفت: بازی در جو ورزشگاه بابل و برابر تیم رایکا که برای عدم سقوط می جنگید با یک یار کمتر بسیار سخت بود که بچه های تیم ما با تلاش خود موفق شدند در این شرایط با امتیاز از زمین خارج شوند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آرتا منهاجی در رابطه با این بازی گفت: تیم ما در شرایطی ده نفره شد که کاملا آماده بود فاز تهاجمی خود را به نمایش بگذارد اما با ده نفره شدن به نوعی مجبور شد بیشتر به کنترل بازی بپردازد با این وجود در دقایق پایانی تیم ما فرصت های عالی گلزنی نیز در اختیار داشت که به دلیل شرایط سنگین بازی نتوانست در استفاده از آن ها بهره لازم را ببرد.

وی در رابطه با اخراج بازیکن مس کرمان نیز گفت: احساس ما بر این بود که داور مسابقه فراموش کرده بود بازیکن ما یک اخطار دارد چراکه خطای دوم اصلا شدت لازم برای دادن کارت زرد دوم را نداشت و بی جهت بازیکن ما اخراج شد.

مربی مس کرمان با اشاره به ادامه بازی های لیگ گفت: تنور جدول رقابت ها تا پایان مسابقات داغ می ماند و ما بدون توجه به سایر تیم ها فقط برروی کار خودمان تمرکز داریم و حد نصاب امتیازی برای خودمان مشخص کرده ایم که باید به آن برسیم. بر اساس برنامه دو ساله که برای خودمان تدوین کرده ایم و جلوتر از زمان بندی آن نیز قرار داریم سعی می کنیم حرکت خود را ادامه دهیم و فقط برروی کار تیم خود و بازی آینده متمرکز باشیم.

منهاجی به نقش تاثیرگزار هواداران مس در بازی های خانگی پیش رو اشاره کرد و گفت: در این بازی ها به شدت به خمایت همه جانبه هوادارانمان به خصوص در بازی های خانگی نیاز داریم و امیدواریم با حمایت کامل آن ها نتایج مد نظر را کسب کنیم.

وی به داوری های هفته پایانی لیگ نیز اشاره کرد و گفت: با حضور مجدد هواداران در ورزشگاه ها کار قضاوت برای داوران نیز سخت شده است که من امیدوارم با چینش دقیق داوران در هفته های پایانی شاهد کمترین مشکلات در امر قضاوت بازی ها باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز