شماره‌ی خبر : ‌77387 | تعداد بازدید : 672
جمعه 16 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 13:16

پاس همدان 0-2 مس نوین/ رهایی مس نوین با برد ارزشمند در همدان

در یکی از بازی‌های مهم لیگ دو تیم مس نوین موفق شد به پیروزی دلچسب مقابل پاس دست پیدا کند.

پاس همدان 0-2 مس نوین/ رهایی مس نوین با برد ارزشمند در همدان

در یکی از بازی‌های مهم لیگ دو تیم مس نوین موفق شد به پیروزی دلچسب مقابل پاس دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس نوین در شروع مجدد بازی‌های خود در هفته‌‌های پایانی فصل، شب گذشته در همدان به مصاف پاس این شهر رفت. دیداری که برای هر دو تیم حساسیت‌های بالایی داشت و کسب سه امتیاز در آن می‌توانست برای هر تیم حکم رهایی از پایین جدول را داشته باشد.

مس نوین که در بازی رفت مغلوب پاس شده بود، در این بازی با ترکیب محمد خاکسارپور، ناصر دوست محمدی، محمد رهبر، حجت ده شیخ، امیرحسین طاهری، آریا کمالی، حسین تهامی، سیروس بلندنظر، مهدی حرجندی، سجاد اسماعیلی و حمید رضا محمدرفیعی با انگیزه انتقام وارد زمین شد.

در حالی که هنوز دقایق زیادی از بازی سپری نشده بود و بازی سر و شکل خود را پیدا نکرده بود، مس نوین روی یک حمله هوشمندانه موفق شد گل اول را وارد دروازه میزبان کند و ارسال محمدرفیعی را سجاد اسماعیلی با ضربه‌ ای دقیق تبدیل به گل اول بازی کرد.

میزبان که از دریافت این گل غافلگیر شد، با تعداد نفرات زیاد به دنبال بازگشت سریع به بازی بود اما راهی به چارچوب پیدا نکرد.

نوینی‌ها از همان ابتدای بازی بر اساس آنالیزی که از تیم پاس داشتند، به ضعف دفاعی این تیم آگاه بودند و در دو صحنه تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند و سرانجام این مهدی حرجندی بود که با توپ ربایی عالی از مدافع پاس و با نهایت از فداکاری، زمینه را برای گلزنی محمدرفیعی فراهم کرد و مهاجم مس نوین گل دوم را هم برای تیمش به ثمر رساند تا شوک به صورت کامل به میزبان وارد شود.

در دقایق باقی مانده نیمه اول، تیم پاس با حملات پر تعداد از کناره ها حتی تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما تیر دروازه به کمک مس نوین آمد تا نتیجه بسیار خوبی در نیمه اول با دو گل برای مس نوین ثبت شود.

در نیمه دوم شاگردان احمد نخعی با دریافت مهمترین نکات وارد زمین شدند تا نتیجه حیاتی و ارزشمند خود را در خارج از خانه حفظ کنند و در این راه می‌دانستند که باید جریان بازی تیم پاس را در دقایق ابتدایی کنترل کنند.

با این حال تیم پاس در نیمه دوم صاحب موقعیت‌های کم اما خطرناکی شد که عملکرد درخشان محمد خاکسارپور و همچنین خط دفاعی مس نوین مانع رسیدن پاس به گل اول شد.

در ادامه بازی، نوینی‌ها روی ضد حملات صاحب فرصت‌های مناسبی شدند و در یک صحنه تیر دروازه پاس توسط مسلم نخعی مورد هدف قرار گرفت و پاسی‌ها خوش شانس بودند که شکست سنگین تری در خانه به آن ها تحمیل نشد.

مس نوین که به بهترین شکل برنامه‌هایش را در بازی پیاده کرد، با هوشمندی به سه امتیاز بسیار با ارزش خارج از خانه دست یافت و موفق به رهایی از پایین جدول شد. نوین 27 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد و اکنون با خیالی آسوده‌‌تر می‌تواند به دنبال جایگاهی مناسب تر در 5 بازی باقی مانده باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو