شماره‌ی خبر : ‌77386 | تعداد بازدید : 752
جمعه 16 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 13:04

مربی مس کرمان: نباید موقعیت های گل خود را به این راحتی از دست بدهیم

آرتا منهاجی مربی مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر قشقایی که با پیروزی یک بر صفر مس همراه بود، معتقد است که باید در این بازی گل های بیشتری برای مس رقم می خورد.

مربی مس کرمان: نباید موقعیت های گل خود را به این راحتی از دست بدهیم

آرتا منهاجی مربی مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر قشقایی که با پیروزی یک بر صفر مس همراه بود، معتقد است که باید در این بازی گل های بیشتری برای مس رقم می خورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آرتا منهاجی در پایان این بازی گفت: مسابقه بسیار سنگین و پرفشاری بود و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این حساسیت و فشار در بازی قابل پیش بینی بود.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به صحبت های آقای حسین خانی و تغییر تاکتیکی که داشتیم موفق شدیم به گل برسیم اما در این بازی می بایست به گل های بیشتری دست پیدا کنیم و نباید با از دست دادن موقعیت های گل خودمان بازی را برای خود سخت تر کنیم و این نکته ای است که بچه ها با عبور از هیجانات ذهنی و شتاب زدگی در بازی های آتی باید برطرف بسازند.

مربی مس کرمان با اشاره به حساسیت های هفته های پایانی گفت: قطعا تمامی تیم ها چه در بالای جدول و چه در پائین جدول تحت فشار هستند و گرفتن امتیاز در این هفته ها ظرافت و هنر خاصی می خواهد که هر تیمی بیشتر این هنر را در وجود داشته باشد بیشتر هم امتیاز می گیرد.

وی در رابطه با رتبه مس کرمان در جدول گفت: ما در این هفته ها اصلا به جدول نگاه نمی کنیم بلکه فقط بازی به بازی پیش می رویم و الان نیز معطوف به بازی برابر رایکا هستیم و تنها زمانی به جدول رقابت ها نگاه می کنیم که کار را برای خودمان تمام کرده باشیم. همانطور که بارها تاکید شده است هدف گذاری ما منوط به چند هفته یا چند بازی نیست بلکه ما هدف گذاری دو ساله با این تیم داریم و در همین راستا نیز حرکت می کنیم و گام به گام به پیش می رویم.

منهاجی در رابطه با داوری این بازی نیز گفت: داور بسیار خوب و مسلط داوری کرد اما متاسفانه هجمه های قبل از بازی روی ایشان به هر شکل تاثیر می گذارد و همانطور که در برخی از صحنه ها دیدیم ایشان برای گرفتن خطا به سود مس دچار ترس می شد که عیب این کار به واسطه همان حاشیه سازی هاست و من تعجب می کنم که چرا صدا و سیمای ملی باید در راستای حاشیه سازی های هدفمندی قرار بگیرد که مشخصا هیچ سند و مدرکی ندارند ولی به صورت هدف مند و از روی نیت های سوء به دنبال ایجاد حاشیه برای ما هستند و نباید نهادهای بی طرف مثل صدا و سیما به این موضوعات دامن بزنند بلکه باید آگاهانه با این موضوعات مثل حاشیه سازی های سوء و زدن افترا برخورد کنند.

وی در پایان گفت: هدف ما شادی دل این هزاران هزار هوادار مس کرمان است و جز این به چیز دیگری فکر نمی کنیم و جایی برای این حاشیه سازی ها نیز در فکر و تن تیم قائل نیستیم و با تمام توان فقط برروی کار خودمان تمرکز داریم و انشالله با کسب تجربه از همه سال های اخیر در کرمان در این هفته های پایانی بازی به بازی گام های خود را برمی داریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز