شماره‌ی خبر : ‌77319 | تعداد بازدید : 827
یکشنبه 21 فروردین ماه 1401 ساعت 09:40

مربی مس کرمان: هیچ نتیجه نباید ما را از مسیر پیش رو غافل کند/تمام هدفمان را در لیگ دنبال میکنیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر خیبر خرم آباد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با صعود این تیم به دور نیمه نهایی رقابت ها همراه شد گفت: هیچ نتیجه ای چه در پیروزی و چه در شکست نباید ما را از مسیر پیش رو غافل کند و ما هنوز راه زیادی تا

مربی مس کرمان: هیچ نتیجه نباید ما را از مسیر پیش رو غافل کند/تمام هدفمان را در لیگ دنبال میکنیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر خیبر خرم آباد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با صعود این تیم به دور نیمه نهایی رقابت ها همراه شد گفت: هیچ نتیجه ای چه در پیروزی و چه در شکست نباید ما را از مسیر پیش رو غافل کند و ما هنوز راه زیادی تا رسیدن به هدف در پیش داریم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای محمود محمودی نیا مربی این تیم در ابتدای صحبت های خود با تقدیم این پیروزی به خانواده محترم شهید توسنگ از شهدای دلاور مدافع امنیت در کرمان این پیروزی را در کنار هواداران مس کرمان بسیار شیرین و دلپذیر توصیف کرد.

آقای محمودی نیا افزود:  ما قبلا هم گفتیم تمام کرمان پشت تیم مس هستند. جلسات قبل هم حمایت تماشاگران را داشتیم ولی امروز آنها را پرشور داشتیم. کسانی که صادقانه آمدند و تشویق کردم و یار دوازدهم ما بودند‌. ما واقعا این را حس کردیم که در لحظه لحظه این بازی حساس از یک‌چهارم نهایی حذفی به ما کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: بالاخره همه می‌دانید مس کرمان در جام حذفی، یک تیم در کنار تیم اصلی‌اش داشت که هیچ فرقی با هم ندارند. از روزی که جام حذفی را در بازی با خوشه‌طلایی استارت زدیم، جوان‌هایی که خوب تمرین کردند و در لیگ هم کنارمان بودند به ما کمک کردند. سیاست آقای حسین‌خانی و مربیان مس این بود که این جوانان در جام حذفی کار را جلو ببرند‌ و خیلی خوشحالیم که آنها مس را تا چهارتیم بالا آوردند و به آنها تبریک می‌گویم.

محمودی‌نیا در مورد داوری گفت: نمی‌دانم اینجا جام حذفی است ولی انتظاری که داریم قضاوت عادلانه در لیگ است چون ما 10 یازده بازی به گواه کارشناسان از داوری متضرر شدیم و امتیاز‌هایی را از دست دادیم که قابل جبران نیست. ما در لیگ واقعا خوب پیش می‌رویم و توقع نداریم به نفعمان بگیرند ولی توقع عدالت داریم. حتی در بازی با شهرداری همدان با اینکه 0-3 بردیم ولی یک پنالتی صد درصد ما را نگرفتند و واقعا دلخوریم. قبول داریم داوران هم بخشی از فوتبال و جامعه آن هستند اما توقع عدالت از آنها داریم. به هرصورت تمرکز ما روی تیم خودمان است. روی تمرینات‌مان کار می‌کنیم. امروز هم آقای زیاری به نظرم دوندگی بسیار خوبی داشت بازی خیلی حساسی بود. اشتباه هم داشت ولی اشتباه تاثیرگذاری نبود.

مربی مس کرمان این تیم را کاملا بی توجه به حواشی و کاملا متمرکز برروی هدف خود خواند و گفت: اصلا برایمان مهم نیست در حاشیه برای تیم ما چه می‌گویند. نه من نه مجموعه مس به این حرف‌ها که صرفا برای برهم زدن تمرکز ماست اهمیت نمی‌دهیم. روی تیم خودمان تمرکز داریم و سخت‌کوشانه روی تیم خودمان کار می‌کنیم و اصلا این موضوعات برایمان مهم نیست. آن‌ها در لایه‌ای صحبت کرده‌اند که فوتبالی نیست و مربوط به خودشان است وگرنه ما داریم تلاش می‌کنیم و سخت‌کوشانه کار می‌کنیم. روی ریلی هستیم که برنامه ریزی دو ساله کردیم و باقی موارد حاشیه ای برای ما مهم نیست.

وی با اشاره به مسیر سخت پیش رو و توجه کامل تیم به سختی کار افزود: هنوز 10 بازی و سی امتیاز در لیگ یک مانده و ما بازی به بازی کار فنی و تاکتیکی می‌کنیم و اجازه نمی دهیم نتیجه یک بازی و یا یک حاشیه در کار ما خلل ایجاد کند. بحث روحی و روانی بچه‌ها را به سامان می‌کنیم و با آنها کلنجار می‌رویم تا تیم خوب، فنی و با روحی آماده و با تمرکز را به زمین بفرستیم و امروز هم دیدید تیم دوم ما متشکل از جوانان ما تیم را به جمع چهار تیم بردند و این ارزشش از همه حاشیه های موجود برای ما بیشتر است. مسائلی که در لایه‌های غیرفوتبالی و حاشیه‌ای مطرح می‌شود اصلا برای ما ارزش ندارد و اصلا برایمان مهم نیست چه کسی در مورد تیم مس کرمان صحبت کرده. آنها باید فکر تیم خودشان باشند. تمرکز تیم ما چهار چشمی به مسیری است که پیش رو داریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز