شماره‌ی خبر : ‌77284 | تعداد بازدید : 573
چهارشنبه 25 اسفند ماه 1400 ساعت 20:15

مربی مس کرمان: عیدی خوبی به هواداران دادیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پیروزی 4بر0 برابر خوشه طلایی در آخرین بازی سال را عیدی خوب برای هواداران این تیم دانست.

مربی مس کرمان: عیدی خوبی به هواداران دادیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پیروزی 4بر0 برابر خوشه طلایی در آخرین بازی سال را عیدی خوب برای هواداران این تیم دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا در پایان این بازی گفت: بچه ها در این بازی تلاش زیادی داشتند تا یک برد خوب را به هواداران تقدیم کنند تا با شادی به استقبال سال نو بروند و خوشحالیم که با گل های زیبا که حاصل زحمات بچه های تیم بود این اتفاق رخ داد.

مربی تیم مس کرمان افزود: ما طبق برنامه دو ساله و بلند مدت خود حرکت را ادامه می دهیم و بچه های تیم نیز در راستای برنامه های مشخص شده، بازی به بازی اجرای آن را در دستور کار دارند تا اهداف خود را برآورده کنیم و امروز نیز مطابق آنچه که در ذهن داشتیم در زمین بازی کردیم.

محمودی نیا با اشاره به حساس شدن بازی های لیگ یک در هفته های پیش رو گفت: امیدوارم که در این هفته ها دوگانگی تصمیمات برای تیم ها به خصوص در بحث داوری رخ ندهد چیزی که در این هفته ها زیاد شاهد آن هستیم. در این بازی داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد که جای بحث دارد. همچنین در حالی که داور پنالتی تیم ماشین سازی برابر ما را تکرار داد در صحنه ای به مراتب قابل توجه تر در بازی ملوان برابر پارس، دروازه بان تیم ملوان که رقیب ما در بالای جدول محسوب می شود، با خروج بیش از حد، پنالتی را دفع کرد اما داور توجهی به آن نداشت و این دوگانگی تصمیمات جای تامل و بررسی دارد.

مربی مس کرمان در پایان گفت: بهرشکل سه امتیاز امروز از نان شب برای ما واجب تر بود و خوشحالیم که به آن رسیدیم و از همه عاشقان مس کرمان که در کسب این پیروزی نقش داشتند تشکر می کنم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو