شماره‌ی خبر : ‌77246 | تعداد بازدید : 734
جمعه 13 اسفند ماه 1400 ساعت 23:55

اهدای تندیس مربی برتر سال به فرزاد حسین خانی توسط مقامات ورزش و جوانان استان و باشگاه مس کرمان

مدیران باشگاه مس کرمان به همراه مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور در تمرین تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی با سایپا، ضمن بازدید با اعضای این تیم ، تندیس آقای فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان را به عنوان مربی برتر سال 99 استان به وی اه

اهدای تندیس مربی برتر سال به فرزاد حسین خانی توسط مقامات ورزش و جوانان استان و باشگاه مس کرمان

مدیران باشگاه مس کرمان به همراه مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان  با حضور در تمرین تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی با سایپا، ضمن بازدید با اعضای این تیم ، تندیس آقای فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان را به عنوان مربی برتر سال 99 استان به وی اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای دکتر پاریزی با اشاره به تلاش تیم فوتبال مس کرمان در رقابت های لیگ یک این فصل، جامعه ورزش استان را حامی تیم فوتبال مس کرمان و دانست و ضمن تشکر از تلاش های این تیم تا بدین جای فصل، برای آن ها در بازی های آینده آرزوی موفقیت نمود.

آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در این بازدید ضمن خیر مقدم به آقای پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاونین ایشان در تمرین مس کرمان، حضور و‌حمایت های جدی و پیگیرهای مسولان استان و بخش های مختلف را در موفقیت تیم های باشگاه مس کرمان از جمله تیم فوتبال مس که قدمتی نزدیک بر سه دهه در فوتبال کشور دارد را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و آن را خواسته مجموعه باشگاه و هواداران عزیز تیم فوتبال مس کرمان در لیگ یک کشور برشمرد.

آقای پاریزی با اهدای تندیس مربی برتر سال به آقای فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان، این چهره فوتبال استان را از مفاخر ورزش کرمان دانست که با موفقیت خود زمینه را برای درخشش هرچه بیشتر فوتبال استان در کشور فراهم خواهد نمود.

گفتنی است آقای فرزاد حسین خانی به دلیل نتایج خوب خود به همراه تیم فوتبال مس نوین در رقابت های لیگ دو فصل قبل، به عنوان مربی برتر سال انتخاب گردیده بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز