شماره‌ی خبر : ‌77194 | تعداد بازدید : 419
دوشنبه 18 بهمن ماه 1400 ساعت 12:11

سرمربی بسکتبال مس کرمان: لغو مسابقات لیگ تصمیم درستی است

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: لغو مسابقات لیگ تصمیم درستی است چرا که این برنامه‌ریزی هیچ خروجی برای باشگاه‌ها نداشت.

سرمربی بسکتبال مس کرمان: لغو مسابقات لیگ تصمیم درستی است

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: لغو مسابقات لیگ تصمیم درستی است چرا که این برنامه‌ریزی هیچ خروجی برای باشگاه‌ها نداشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از برنا؛ محمدرضا اسلامی، درباره لغو مسابقات لیگ برتر به دلیل مثبت شدن تست 80 نفر از فعالان حاضر در لیگ گفت: متاسفانه سویه جدید اومیکرون در کشور فعال شده و شاهد هستیم این ویروس فارغ از بسکتبالی‌ها، فوتبالی‌ها را نیز درگیر کرده است.

علاوه بر آن با توجه به سرایت بسیار بالای این ویروس در کشور هم شاهد تغییر رنگ استان‌ها از آبی به نارنجی و قرمز هستیم بنابراین کمیته برگزاری مسابقات بهترین تصمیم را در این شرایط گرفته است.

وی درباره دلیل مثبت شدن تست 80 نفر توضیح داد: بحث رعایت نکردن پروتکل‌ها از سوی بازیکنان نیست چراکه در هر صورت وقتی همه تیم‌های حاضر در یک سالن تمرین می‌کنند، از یک رختکن استفاده می‌کنند و غیره این امر طبیعی است. چنین شرایطی حتی با ضد عفونی کردن هم باز وضعیت برای جولان دادن این ویروس باقی می‌ماند. لغو مسابقات در این زمان اقدام بسیار درستی بود چرا که این مسابقات هیچ خروجی جز استرس، هزینه زیاد برای باشگاها به همراه نداشت.

اسلامی در پاسخ به این پرسش که با این روند ممکن است مسابقات لیگ به طور کامل لغو شود؟ گفت: هر چیزی ممکن است چراکه کم کم وضعیت کشور از حالت عادی در حال خارج شدن است.

این مربی بسکتبال در پایان با اشاره به بازی‌های تیم ملی خاطرنشان کرد: فدراسیون باید هرچه سریعتر برنامه مسابقات لیگ را جمع و جور کند چراکه ما در سال آینده نیز بازی‌های مهمی را در رده ملی داریم. برای این دو بازی پیش‌رو نیز خوشبختانه زمان برای اضافه شدن بازیکن‌ها وجود دارد و سرمربی تیم ملی هم تصمیم خوبی در خصوص برگزاری هرچه زودتر اردوها گرفته تا تیم قرنطینه کامل باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو