شماره‌ی خبر : ‌77175 | تعداد بازدید : 578
چهارشنبه 13 بهمن ماه 1400 ساعت 21:59

مربی مس کرمان: اشتباهات داوری علیه مس کرمان عجیب شده است

مربی تیم فوتبال مس کرمان تکرار اشتباهات داوری علیه مس کرمان را عجیب دانست و گفت تکرار این اشتباهات به طور کلی جایگاه ما را در جدول عوض می کند.

مربی مس کرمان: اشتباهات داوری علیه مس کرمان عجیب شده است

مربی تیم فوتبال مس کرمان تکرار اشتباهات داوری علیه مس کرمان را عجیب دانست و گفت تکرار این اشتباهات به طور کلی جایگاه ما را در جدول عوض می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آرتا منهاجی در پایان بازی مس کرمان و خیبر خرم آباد گفت: زمانی که یک داور باتجربه و البت را برای بازی انتخاب می کنند باید خیال ما از عدم رخ دادن اشتباهات اثرگذار در نتیجه راحت باشد اما تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان داد که آقای بنیادی فر یک پنالتی واضح برای تیم ما در بازی با خیبر نگرفت که می توانست سرنوشت مسابقه را تعغییر دهد.

آقای منهاجی افزود: در این چند هفته این سومین پنالتی است که بعد از بازی با استقلال خوزستان و پارس جم برای ما گرفته نمی شود و این تداوم اشتباهات بسیار عجیب و شائبه انگیز است.

مربی مس کرمان با انتقاد از داور بازی با خیبر گفت: آقای بنیادی فر به عنوان داور الیت نباید در دقیقه سه بازی به نحوی رفتار کند که جو نیمکت تیم ما را بهم بریزد.چرا ایشان باید در دقیقه سه بازی به سرمربی ما کارت نشان دهد آن هم بر سر موضوعی که با یک تذکر می توانست آن را حل و فصل کند و در ادامه خیلی راحت هم چشم بر پنالتی ما در بازی خانگی ببندد.

منهاجی ادامه می دهد: در بازی های بیرون از خانه برای بازی ما داوران کم تجربه انتخاب می کنند که جرات گرفتن پنالتی برای میهمان ندارد و در خانه از داوران الیتی استفاده می کنند که برای نشان دادن اقتدار خود پنالتی میزبان را نمی گیرد! و از همین رو ما از هر دو داوری بیرون و داخل خانه خود متضرر می شویم!

مربی مس کرمان بازی امروز دو تیم را یکی از بازی های زیبا لیگ یک دانست و گفت: با وجود اینکه بازی گل نداشت اما بازی پرسرعت و تماشاگر پسندی بود که نسان می داد دو تیم به شایستگی در بالای جدول هستند.

وی با اشاره به تعطیلات نیم فصل گفت: مدیریت باشگاه برای تدارک نیم فصل برنامه ریزی بسیار خوبی ترتیب داده است که نهایت تشکر را از ایشان داریم و انشاالله با یک اردوی آماده سازی خوب و جذب نفرات مد نظر آماده بازی های دور برگشت خواهیم شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا