شماره‌ی خبر : ‌77138 | تعداد بازدید : 373
دوشنبه 27 دی ماه 1400 ساعت 21:20

مربی مس کرمان: پیروزی بر فولاد نشانی بر شایستگی های مس کرمان بود

مربی تیم فوتبال مس کرمان پیروزی این تیم برابر فولاد خوزستان در رقابت های جام حذفی را نشانی بر شایستگی های تیم همدل و سختکوش مس کرمان دانست.

مربی مس کرمان: پیروزی بر فولاد نشانی بر شایستگی های مس کرمان بود

مربی تیم فوتبال مس کرمان پیروزی این تیم برابر فولاد خوزستان در رقابت های جام حذفی را نشانی بر شایستگی های تیم همدل و سختکوش مس کرمان دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا پس از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: نکته بارز این بازی که برابر فولاد خوزستان که یکی حرفه ای ترین تیم های لیگ برتر است که تجربه آسیایی دارد و با لول بالا است، عملکرد جوانان ما بود. ما امروز 8-9 بازیکن جوان میدان دادیم که در بازی های قبلی جام حذفی این فصل نیز به آنها میدان دادیم تا با اعتمادبنفس بالا در این بازی حاضر شوند. ما در این بازی، هم در فاز دفاع و هم حمله برنامه داشتیم. حیف بود این بازی منجر به برد نشود و این برد را به همه مردم کرمان که دل‌شان با این تیم بود تبریک می گویم.

وی درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: من هیچ وقت منفی نبودم و همیشه نگرش مثبت داشتم. اما خدا می داند که امروز گله مندم در این بازی. صحنه هایی بود که مشخص بود. ما قبول داریم که برخی داورها سبک خاصی دارند. بعضی برخوردها را خطا نمی گیرند و برخی برخورد ظریف را هم خطا می گیرند اما وقتی داور در این بازی برخوردهای مشترک را متفاوت قضاوت می کند جای گله دارد. با این حال جناب مرجان زاده تلاش خودش را در این بازی داشت و برای داوری خوب و عدالت محورانه اما خدا را شکر که نتیجه نهایی به سود ما بود.

محمودی نیا درباره اینکه با عملکردی که تیمش در این بازی داشته، دست بازی برای سود بردن از بازیکنان جوان در دیدارهای آتی خواهند داشت گفت: امسال ترکیب تیم مس کرمان به شکلی بسته شده که بومی و غیربومی نداریم اما بالای 50 درصد بازیکن جوان داریم. آنقدر نفرات شایسته در تیم خود داریم که کارمان برای چیدن ترکیب تیم سخت شده و حتی برای انتخاب لیست 20 نفره هم کار سختی داریم. دلمان بعضی اوقات می گیرد که بعضی بازیکنان تلاش زیادی داشتند اما نتوانستیم همه آنها را در لیست داشته باشیم. کاری نمی توانیم بکنیم و فقط 11 بازیکن می توانند بازی کنند و 20 نفر در لیست هستند. اما در حقیقت از این سختی کار بسیار خوشنودیم و به این تیم شایسته درود می فرستیم.

مربی مس کرمان در پایان گفت: واقعا ظرفیت شهر کرمان واقعا بالاست. این تیم قبلا آسیایی بوده و باید دل ها کنار هم باشد. ما در ضربات پنالتی هم گفتیم همه دل ها کنار هم باشد. هر جا همدلی باشد خدا هم کمک می کنند. الان این فضا بدون اینکه غرور ما را بگیرد وجود دارد و خدا نکند که بخواهیم با این برد اسیر غرور شویم. ظرفیت کرمان برای موفقیت تیم همه کنار هم جمع شده و این حس خوبی است که آرامش می دهد به تیم، کادرفنی و فرزاد حسین خانی که زندگی اش را برای این تیم گذاشته است نیز با تمام وجود برای موفقیت تلاش خواهد کرد. سرمربی تیم بومی است و الان مردم و رسانه ها کنار ما هستند و ایشان جرات کردند تیم جوانی را برابر فولاد قرار دهند و باید این جرات را بیشتر کنیم و برنامه دو ساله صعود به لیگ برتر باشیم. هیچ فشاری روی مجموعه باشگاه و تیم نیاوریم و بتوانیم راحت مسیر را جلو برویم. اگر امسال رفتیم به لیگ برتر که حق مان است اما باید برنامه دو ساله را اعتماد داشته باشیم و کمک کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز