شماره‌ی خبر : ‌77135 | تعداد بازدید : 626
دوشنبه 27 دی ماه 1400 ساعت 22:21

مربی تکواندو مس کرمان: جواز صعود به دور نهایی را کسب کردیم

مربی تیم تکواندو مس کرمان اعلام کرد که این تیم با پیروزی های مقتدرانه برابر تیم های پالایش نفت آبادان و معتمد جواز صعود به دور نهایی رقابت ها را از آن خود کرد.

مربی تکواندو مس کرمان: جواز صعود به دور نهایی را کسب کردیم

مربی تیم تکواندو مس کرمان اعلام کرد که این تیم با پیروزی های مقتدرانه برابر تیم های پالایش نفت آبادان و معتمد جواز صعود به دور نهایی رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ اکبر صانعی مربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: تیم مس کرمان در هفته اول و دوم با بازی مقابل تیم ریشه دار پاس و  تیم‌ پرقدرت و پرمهره لوازم خانگی کن توانست با دو مساوی امتیازات خوبی کسب کند.

مربی تیم تکواندو مس کرمان افزود: بازی های هفته سوم، چهارم و پنجم نیز روز دوشنبه 27 دیماه در خانه تکواندو برگزار شد و مس در بازی هفته سوم مقابل تیم پالایشگاه نفت که از تیم های خوب است و هدایت آن را یوسف کرمی، قهرمان جهان و المپیک است، به میدان رفت که نهایتا در یک بازی جنگنده و پرهیجان با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد.

صانعی گفت:امیر حسین مددی در وزن 54- ، محمدصادق دهقانی در وزن 58- ، سالار وحیدی در وزن 68- ، سید امید حسینی در وزن 74- محمد حسن یزدانی در وزن 80- و مهدی جلالی در وزن 87- بازی های خود را برابر حریفان با پیروزی پشت سر گذاشتند و متاسفانه طوفان ابراهیمی در وزن 63- نتوانست حریف خود را شکست دهد و امتیازی کسب نکرد.

وی افزود: با توجه به برد خوب در مقابل تیم نفت، با صلاحدید سرمربی نیز سهیل محمدیان در وزن 87+ برابر حریف نفتی خود به میدان نرفت تا بتواند در بازی های بعدی با انرژی و توان بیشتری مقابل حریفان مس ظاهر شود.

صانعی گفت:  درهفته چهارم مقابل پارسیان البرز نیز با حضور 4 مبارز کرمانی، محمدصالح حسین زاده وزن 54- ، علی انجم شعاع وزن 58- ، محمدمصطفی دولت آبادی وزن 63- و  پارسا مؤمنی وزن 68-  حاضر شدیم و بازیکنان غیربومی از جمله، سیدامیدحسینی در وزن 74- ،  محمدحسین یزدانی 80- ، مهدی جلالی در وزن 87- و سهیل محمدیان در وزن 87+ را نیز در کنار آنها در لیست بازی گذاشتیم و توانستیم مقابل پارسیان البرز 8 بر0 پیروز شویم.

وی ادامه داد: درهفته پنجم نیز مقابل تیم معتمد با ترکیب امیررضا مددی در وزن 54- ، صادق دهقانی در وزن 58- ، محمدمصطفی دولت آبادی (بازیکن کرمانی) در وزن 63- ، سالار  وحیدی وزن 68- ، سیدامیدحسینی وزن 74- ، محمد حسین یزدانی وزن 80- ، مهدی جلالی وزن 87- و سهیل محمدیان وزن 87+ بر روی شیاپچانگ حاضر شدند که با نتیجه 5 بر 3 توانستیم تیم معتمد را شکست و پیروز شویم.

مربی تیم مس گفت: در این بازی امیررضا مددی، صادق دهقانی، سید امید حسینی، محمد حسین یزدانی و مهدی جلالی توانستند حریفان خود را شکست دهند و متاسفانه سهیل محمدیان، سالار وحیدی و محمد مصطفی دولت آبادی علیرغم همه شایستگی ها نتوانستند حریفان خود را شکست دهند.

صانعی گفت: علیرغم همه مسائلی که از ابتدای فصل به وجود آمد، اما تاکنون نتایج خوبی را کسب نموده ایم و به همت بازیکنان و کادر فنی توانمند امسال نیز تیم تکواندو مس کرمان صاحب سکو خواهد شد.

وی در پایان از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه و خانواده بزرگ تکواندو استان کرمان به خاطر حمایت تقدیر و تشکر نمود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا