شماره‌ی خبر : ‌77134 | تعداد بازدید : 853
دوشنبه 27 دی ماه 1400 ساعت 21:19

مس کرمان قهرمان فصل قبل جام حذفی را حذف کرد/رنگ طلا برای مس با گذر از فولاد

تیم فوتبال مس کرمان پس از 120 دقیقه بازی برابر فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را با نتیجه 5بر 4 شکست دهد و به دور بعد مسابقات صعود نماید.

مس کرمان قهرمان فصل قبل جام حذفی را حذف کرد/رنگ طلا برای مس با گذر از فولاد

تیم فوتبال مس کرمان پس از 120 دقیقه بازی برابر فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را با نتیجه 5بر 4 شکست دهد و به دور بعد مسابقات صعود نماید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شد، فرزاد حسین خانی سرمربی تیم مس همانند بازی های قبلی این تیم در جام حذفی، تیم خود را ترکیبی از بازیکنان جوان و کمتر به میدان رفته در مسابقات لیگ برابر حریف نامدار خود به میدان فرستاد و با ترکیب حسین شهریاری، علی خلیلی، امین جهان کهن، محمد صبوری، علیرضا قادری، امیر طاهر، سامان تورانیان، علی تهامی، امین کاظمیان، علی رستمی و امیر حسین عسگری به میدان رفت.

در مقابل فولاد خوزستان که عنوان قهرمانی فصل قبل رقابت های جام حذفی را برعنوان داشت و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود، با ترکیب کامل و نفرات اصلی خود به زمین آمد تا با تمام قوا در این مسابقه به میدان برود.

بازی مطابق انتظار با حملات تیم فولاد آغاز شد اما در مقابل بازی منطقی و حساب شده بازیکنان مس رفته رفته جریان بازی را به تعادل کشاند و تیم مس کرمان با اجرای یک بازی کاملا برنامه ریزی شده هیچ فضایی را برای خودنمایی در اختیار فولادی ها قرار نداد.

بازی در نیمه اول با نمایش خوب مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا رفته رفته ترس به اردوگاه فولادی ها رخنه کند. در نیمه دوم مس کرمان برنامه های هجومی خود را آغاز کرد و در دقیقه 47 امین کاظمیان دروازه حریف را به شدت تهدید کرد. هرچند فولاد نیز دو موقعیت خوب در دقایق 49 و 53 روی دروازه مس کرمان خلق کرد که آمادگی عالی شهریاری در دروازه مس کرمان نشان می داد فتح دروازه مس در این بازی اصلا آسان نیست.

در حالی که از دقیقه 57 صیاد کوکبی جای قادری را در زمین برای مس کرمان گرفت، کاملا مشخص بود که مس کرمان برروی جلو کشیدن تیم فولاد برنامه دارد و با استفاده از سرعت درصدد ضربه زدن به دروازه این تیم است.

در دقیقه 60 بازی مشخص شد که بازی بابرنامه مس تا چه اندازه برای رسیدن به گل حساب شده بود جایی که امین کاظمیان با یک فرار عالی در زمین فولاد خود را در موقعیت تک به تک با دروزاه این تیم قرار داد و در حالی که تعادل خود را هم برهم خورده می دید اما با تیزهوشی تمام دروازه فولاد را با یک ضربه دقیق باز کرد تا یک اتفاق بزرگ در جام حذفی در آستانه رقم خوردن باشد.

بعد از این گل فولاد خوزستان یکپارچه حمله شد اما در مقابل مسی ها در دفاع همچنان مستحکم بودند و با واکنش های خوب دروازه بان خود همچنان راه گلزنی حریف را بسته بودند.

در دقیقه 75 مهرداد آوخ و میلاد خدایی جای جهان کهن و طاهر را در زمین برای مس گرفتند اما در دقیقه 80 بازی بود که بازهم مس کرمان برروی ضد حملات خود فوق العاده خطرناک ظاهر شد و این بار با شوت تورانیان تیر دروازه فولاد را به لرزه درآورد. تورانیان دو دقیقه بعد بازهم برروی سرعت خود دروازه فولاد را تهدید کرد و این بار شوت او را دروازه بان حریف روانه کرنر کرد.

در دقیقه 88 برروی خطاهای پرتعدادی که داور بازی برعلیه مس کرمان اعلام می کرد در نهایت ضربه آزادی در اطراف محوطه جریمه مس اعلام شد که فولادی ها با ارسال دقیق آن و ضربه سر حیدریه موفق شدند در آخرین دقایق بازی نتیجه را یک بر یک مساوی کنند تا بازی از سر گرفته شود.

در حالی که 3 دقیقه برای بازی وقت اضافه اعلام شده بود، مس کرمان می توانست برروی حرکت عالی کوکبی به گل برتری در جریان بازی دست پیدا کند که با اوج بدشانسی مواجه شد و برای بار دوم تیز دروازه فولاد را در این بازی به لرزه درآورد.

در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک در جریان نود دقیقه مساوی خاتمه یافت تا بازی به دو وقت 15 دقیقه اضافی کشیده شود.

در دقیقه 100 عارف زینلی به جای رستمی و در دقیقه 118 بهرام رشیدفرخی و زحمتکش به جای تورانیان و کاظمیان به زمین آمدند تا در نهایت بازی دو تیم بعد از 120 دقیقه تلاش با نتیجه تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شود.

در جریان بازی دو تیم شایستگی مسی های کرمان در این بازی کاملا اثبات شده بود و بازیکنان این تیم با ارائه یک بازی تمام عیار و عالی احترام و تشویق همگان را به سمت خود جلب کردند و تنها قطعی کردن شگفتی سازی در ضربات پنالتی برابر فولاد باقی مانده بود.

در ضربات پنالتی هر چهار ضربه مس کرمان توسط زحمتکش، آوخ، رشیدفرخی و خلیلی به گل تبدیل شد تا با توجه به خراب شدن ضربه دوم فولادی ها مس این شانس را داشته باشد که با گل کردن ضربه پنالتی پنجم خود پیروز این بازی باشد اما کوکبی پنالتی خود را از دست داد تا کار به پنالتی های اضافی بکشد.

شهریاری دروازه بان مس کرمان پنالتی ششم فولادی ها را مهار کرد تا مس باردیگر در آستانه پیروزی در این بازی قرار بگیرد که این بار صبوری موقعیت برد را برای مس کرمان از دست نداد و با گل کردن پنالتی خود شب شاد و بزرگ مس کرمان در بازی های حذفی را رقم زد و مس کرمان موفق شد با حذف قهرمان فصل قبل رقابت ها، خود به دور بعدی این رقابت ها گام بگذارد که حریف این تیم با انجام قرعه کشی مشخص خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو