شماره‌ی خبر : ‌77112 | تعداد بازدید : 575
یکشنبه 19 دی ماه 1400 ساعت 12:55

مربی بسکتبال مس کرمان: با انرژی کامل و مثبت در دور دوم لیگ برتر حاضر می شویم

مربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد شاگردانش در مرحله اول رقابت ها ابراز رضایت کرد و گفت: با رفع برخی از نقاط ضعف، با انرژی کامل و مثبت در مرحله دوم رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

مربی بسکتبال مس کرمان: با انرژی کامل و مثبت در دور دوم لیگ برتر حاضر می شویم

مربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد شاگردانش در مرحله اول رقابت ها ابراز رضایت کرد و گفت: با رفع برخی از نقاط ضعف، با انرژی کامل و مثبت در مرحله دوم رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمدرضا اسلامی در رابطه با پایان دور اول گروهی مسابقات لیگ برتر گفت: در همان ابتدای فصل اعلام کردیم که در گروه بسیار سختی قرار داریم و تیم هایی با ما هم گروه شده اند که از نظر هزینه کرد و جذب بازیکن به مراتب جلوتر از ما قرار دارند و برروی کاغذ تیم هایی قوی تر محسوب می شوند، اما به تیم خود ایمان کامل داشتیم و به خوبی می دانستیم که در زمین مسابقه حرف های ما برای گفتن بیشتر از روی کاغذ می باشد.

اسلامی افزود: ما در رده سوم گروه خود قرار گرفتیم و بالاتر از تیم هایی ایستادیم که هزینه هایی بیشتر از ما کرده بودند اما از نظر شایستگی، نفرات ما در سطح بسیار خوبی قرار داشتند و نتایج آن ها در طول بازی های دور اول خود این موضوع را تائید می کند. بازیکنان باانگیزه و جوان ما در تمرینات با سختکوشی تمام کار کردند و در برابر حریفان قدرتمند نیز نهایت تلاش خود را انجام دادند و در نهایت با رتبه خوب سومی و امتیازی قابل قبول دور اول مسابقات را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی بسکتبال مس کرمان مصدمیت نفرات تیم خود را عمده ترین مشکل دور اول این تیم می داند و می گوید: متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستیم از برخی نفرات شاخص تیم خود حتی برای نیم فصل بهره ببریم و صدمه دیدگی برخی دیگر از بازیکنان نیز در کار فنی تیم خلل ایجاد می کرد اما خوشحالیم که تیمی یکدست در اختیار داشتیم که تلاش باقی نفرات سبب می شد که غیبت این بازیکنان اثر منفی گسترده نداشته باشد.

وی با اشاره به حضور پرقدرت تیم بسکتبال مس کرمان در دور دوم رقابت ها می گوید: جا دارد از حمایت های بی دریغ مدیریت باشگاه مس کرمان و پیگیری های آقای دکتر کهندل تشکر کنم که همواره توجه کامل به این تیم را داشتند و با این انرژی مثبتی که تیم ما از حمایت باشگاه و هواداران خود می گیرد، قطعا با آمادگی ذهنی و فنی روانه دور جدید مسابقات می شود. قطعا نقاط ضعفی داریم که می توانیم در مدت کوتاه باقی مانده تا شروع مسابقات برطرف کینم و با تمرکز برروی نقاط قوت خودمان نیز به دنبال کسب نتایج و جایگاهی در خور شان با توجه به امکانات خود برای تیم بسکتبال مس کرمان خواهیم بود.

اسلامی در پایان به شکل برگزاری مسابقات دور دوم اشاره کرد و گفت: با توجه به رتبه سومی خود در دور اول، با سه تیم مهرام که صدرنشین گروه دو بوده است و تیم های آویژه صنعت و خانه بسکتبال هم گروه هستیم که امتیازات دور اول ما در این مرحله نیز محاسبه می شود و بر همین اساس در پایان بازی های این مرحله که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، رتبه ما در این گروه، حریف ما در مرحله پلی آف را مشخص می کند که با پیروزی در مرحله پلی آف در نهایت جواز صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات را کسب می کنیم که در حال حاضر هدف ما رسیدن به این مرحله می باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا