شماره‌ی خبر : ‌77075 | تعداد بازدید : 2127
شنبه 4 دی ماه 1400 ساعت 18:33

ال مسینو نونهالان به کام نونهالان مس کرمان

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ برتر رده سنی خود عصر امروز موفق شد تیم نونهالان مس رفسنجان را با یک گل شکست دهد

ال مسینو نونهالان به کام نونهالان مس کرمان

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ برتر رده سنی خود عصر امروز موفق شد تیم نونهالان مس رفسنجان را با یک گل شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نونهالان مس کرمان در بازی چهارم این فصل خود در زمین شهدای مس میزبان تیم نونهالان مس رفسنجان بودند که با ترکیب امیر حسین پناهنده، عباس رنگرزی، فاضل باسری، مهدی نخعی، محمد علی شهدادنژاد، محمد باقر پالش، محمد شکرانی، امیر علی ترکزاده، آروین یعقوبی، علی اکبر هابیلی و محمد حسین مرادی به میدان رفتند.

نونهالان مس کرمان که در این بازی با انگیزه های کسب هر سه امتیاز پا در میدان گذاشتند از همان ابتدا بر بازی مسلط بودند و موقعیت های گلزنی خوبی را خلق کردند.

شاگردان یاشا خلیلی در دقیقه 47 مزد بازی خوب خود را با گلی که شهدادنژاد به ثمر رساند گرفتند تا با حفظ این گل تا پایان نود دقیقه 3 امتیاز شیرین را به حساب خود بریزند.

نونهالان مس کرمان با این پیروزی در جدول گروه خود پنج امتیازی شدند تا در رده چهارم قرار بگیرند و بازی هفته آینده خود را روز جمعه دهم دی ماه در یزد برابر فولاد برگزار نمایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز