شماره‌ی خبر : ‌76992 | تعداد بازدید : 1130
چهارشنبه 10 آذر ماه 1400 ساعت 20:56

سپاس باشگاه مس کرمان از تمامی مدیران ادوار خود(عکس)

شب گذشته باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در محل هتل پارس میزبان نشستی بود که تکریم و دیدار صمیمی با مدیران عامل ادوار خود را در دستور کار قرار داشت.

سپاس باشگاه مس کرمان از تمامی مدیران ادوار خود(عکس)

شب گذشته باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در محل هتل پارس میزبان نشستی بود که تکریم و دیدار صمیمی با مدیران عامل ادوار خود را در دستور کار قرار داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست جمع کثیری از مدیران عامل این باشگاه و دیگر چهره های مدیریتی سال های گذشته حضور داشتند و در کنار این عزیزان و چهره های ماندگار در باشگاه مس کرمان، اعضای خانواده مدیران سابق این باشگاه نیز حضور داشتند که با سفر به رحمت الهی و خالی گذاشتن جای سبز خود در کنار سایر عزیزان، تا همیشه باشگاه مس کرمان را غمگسار کوچ ابدی خود کرده اند.

در این نشست گرم و صمیمانه که با صحبت ها و خیر مقدم آقای دکتر محسن سلاجقه رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان همراه بود،  ایشان این جلسه را یکی از نشست های ماندگار باشگاه مس کرمان عنوان کردند و از تغییر نگرش در حوزه های مختلف باشگاه با حضور دکتر کهندل نام بردند که نتیجه ان را آینده ای درخشان برای باشگاه و ورزش دانستند.

آقای دکتر میثم پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان نیز از دیگر حاضرین در این نشست بود که در سخنانی حضور این جمع را در کنار هم یکی از بهترین اتفاقات ممکن دانست که به همت باشگاه مس کرمان و مدیریت آقای دکتر کهندل صورت گرفت و مراتب سپاس خود را از برگزاری آن اعلام کرد.

آقای شکرالله خواجه حسینی یکی از بزرگترین پیشکسوتان فوتبال استان در ادامه این مراسم به ذکر خاطرات و نقطه نظرات خود از فوتبال استان و باشگاه مس پرداخت و پس از ایشان چهره های برجسته حاضر در جلسه از جمله آقایان اکبر ایرانمنش، حمید نیک نفس، فتح الله نژادزمانی، عیسی ابراهیمی، امجد مسعودزاده، حمید حاج اسماعیلی، محمود محودی نیا، عبدالرضا برهانی نژاد، امیر سیف الدینی، محمدرضا کافی، احمد رشیدی، حمید اخلاقی هرکدام از این بزرگواران به صورت جداگانه به صحبت و بیان دیدگاههای خود پرداختند تا در فضایی بسیار دوست داشتنی دیداری میان همه این بزرگان تجدید گردد.

در ادامه خانواده آقایان استاد مستقیمی، حاج جعفری، اسدی و مهاجری نیز به صحبت پرداختند تا یاد و خاطره این بزرگواران آرمیده در خاک نیز گرامی داشته شود.

گفتنی است آقای فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان و از چهره های شاخص باشگاه مس کرمان نیز در این نشست حضور داشت و در کنار سایر بزرگان در این نشست به گفت و شنود پرداخت.

پس از صحبت های حاضرین، آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تشکر از حضور بزرگان در این جلسه این نشست را افتخاری بسیار بزرگ برای مجموعه باشگاه مس کرمان دانست و تجربه حاضر در این جلسه را چراغ راه آینده باشگاه توصیف کرد و از استفاده همه نکات طرح شده در این جلسه و به کار گیری همه صحبت هایی که بازهم با مدیران اداوار گذشته باشگاه صورت خواهد گرفت سخن گفت.

آقای کهندل ضمن تشکر از همراهی وتلاشهای دکتر سلاجقه ریاست هیات مدیره حضور همه بزرگان را در کنار باشگاه مس کرمان امری بسیار حیاتی عنوان کرد و آرزوی سلامتی و طول عمر را برای همه بزرگان خواستار شد.

در پایان این نشست با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش های تمامی مدیران محترم ادوار باشگاه مس کرمان قدردانی صورت گرفت تا شبی به یاد ماندنی و باشکوه برای باشگاه مس کرمان رقم بخورد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا