شماره‌ی خبر : ‌76977 | تعداد بازدید : 499
شنبه 6 آذر ماه 1400 ساعت 20:10

بوسه مس بر صعود در جام حذفی با یک یار کمتر

تیم فوتبال مس کرمان با وجود اخراج یک یار خود در بازی برابر خوشه طلایی موفق شد پس از تساوی یک بر یک برابر این تیم در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی به پیروزی 6بر5 دست یابد و جواز صعود به دور بعد مسابقات را کسب کند.

بوسه مس بر صعود در جام حذفی با یک یار کمتر

تیم فوتبال مس کرمان با وجود اخراج یک یار خود در بازی برابر خوشه طلایی موفق شد پس از تساوی یک بر یک برابر این تیم در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی به پیروزی 6بر5 دست یابد و جواز صعود به دور بعد مسابقات را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در دور سوم رقابت های جام حذفی این فصل فوتبال کشور، تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه باهنر میزبان تیم خوشه طلایی ساوه بود که فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب حسین شهریاری، علی خلیلی، علی تهامی، امیر سامان تورانیان، امیر طاهر، امیر حسین عسگری، علی رستمی، امیر حسین بنی اسد، میلاد صارمی، محمد صبوری و یاسر فیضی به زمین فرستاد.

تیم مس کرمان که با ترکیبی متفاوت از بازی های لیگ یک خود پای در مسابقه جام حذفی خود گذاشته بود، در نیمه اول بازی آرام و کم حادثه ای را تا دقیقه 40 بازی برابر خوشه طلایی پشت سر گذاشت اما در این دقیقه اتفاق مهمی رخ داد و امیر طاهر با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.

این موضوع سبب شد که کار مس کرمان در نیمه دوم با یک یار کمتر به شدت سخت شود اما با این حال با شروع نیمه دوم بازیکنان مس کرمان با شوت دقیقه 55 صارمی تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند تا نشان دهند اصلا به شکست در این شرایط هم فکر نمی کنند.

داور مسابقه که در این بازی به شدت دست به جیب بود در دقیقه 65 حجت جهرمی مدیر تیم فوتبال مس کرمان را نیز از روی نیمکت اخراج کرد.

در دقیقه 70 بازی مهرداد آوخ و صیاد کوکبی به جای بنی اسد و صارمی به زمین آمدند تا نشان دهند مس در این بازی اصلا قصد دفاع با وجود یک یار کمتر ندارد.

در دقیقه 73 کار برای مس کرمان سخت تر هم شد جایی که برروی یک ارسال از سمت چپ زمین مس، محمد سرافراز با یک ضربه سر دروازه مس کرمان را باز کرد.

بعد از این گل حملات مس کرمان برروی دروازه حریف پردامنه تر شد و در دقیقه 77 شوت کوکبی یک موقعیت جدی گل برای مس کرمان ساخت.

در دقیقه 78 امید پورقنبری به جای فیضی برای مس به زمین آمد و در دقیقه 80 یک موقعیت گل دیگر نیز از برابر دروازه خوشه طلایی عبور کرد.

در دقایق پایانی بازی واکنش خوب شهریاری مس را در بازی نگه داشت و در دقیقه 85 عارف زینلی و عرفان رشیدی به جای صبوری و رستمی برای مس کرمان به زمین آمدند.

در دقیقه 87 بازی بود که مس کرمان به آنچه که در این دقایق شایستگی آن را داشت دست یافت و توسط پورقنبری برروی پاس خوب آوخ به گل تساوی دست یافت تا همه چیز برای دو تیم از نو آغاز شود.

در دقیقه 90 شهریاری بازهم یک واکنش خوب را در دروازه مس از خود نشان داد تا بازی با تساوی یک بر یک به دو وقت 15 دقیقه ای اضافه کشیده شود.

در اوقات تلف شده دو تیم جسته و گریخته موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما بازیکنان مس کرمان که یک یار کمتر داشتند هرگز اجازه ندادند از نظر بدنی برابر حریف خود کم بیاورند و غیورانه بازی را تا دقیقه 120 ادامه دادند.

در اوقات اضافه مهیار زحمتکش جانشین عسگری شد تا کار صعود یکی از این دو تیم به مرحله بعد جام حذفی در نهایت به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی ضربه عارف زینلی برای مس کرمان از دست رفت اما ضربات مهیار زحمتکش، مهرداد آوخ، علی خلیلی، صیاد کوکبی، امید پورقنبری و عرفان رشیدی برای مس کرمان تبدیل به گل شد تا در نهایت مس کرمان با نتیجه 6بر5 در ضربات پنالتی به برتری دست یابد و به دور بعد جام حذفی صعود کند.

در دور چهارم رقابت های جام حذفی که با حضور تیم های لیگ برتری برگزار خواهد شد، تیم ها بر اساس قرعه کشی حریفان خود را خواهند شناخت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا