شماره‌ی خبر : ‌76952 | تعداد بازدید : 419
شنبه 29 آبان ماه 1400 ساعت 23:34

ملی پوش بسکتبال مس کرمان: تیم های عربی برابر ما انگیزه مضاعفی دارند

ملی پوش بسکتبال تیم مس کرمان در خصوص شرایط تیم ملی و مسابقات پنجره اول انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

ملی پوش بسکتبال مس کرمان: تیم های عربی برابر ما انگیزه مضاعفی دارند

ملی پوش بسکتبال تیم مس کرمان در خصوص شرایط تیم ملی و مسابقات پنجره اول انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ اصغر کاردوست سنتر ملی پوش بسکتبال مس کرمان در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره اول مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: چیزی که برایم بسیار جذاب است کنار بازیکنان جوان و با استعداد بودن است. خوشحالم که کنار بازیکنان جوان که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند هستم و تمرین می‌کنم. اولین ارودیی است که با کادر فنی جدید برگزار می‌شود و بازیکنان تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرین می‌کنند تا بتوانند برای تیم ملی مؤثر و مفید باشند. ما از بازی‌های لیگ وارد اردوی تیم ملی شده ایم و همه بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند. با توجه به حضور حاتمی و هاشمی در کادر فنی تیم ملی چیزی که مهم است باید به هماهنگی لازمی که مد نظر است برسیم تا برابر حریفان خود نتیجه خوبی را کسب کنیم.

کار دوست درباره تیم ملی بحرین گفت: تیم ملی بسکتبال بحرین حریف دست و پا بسته‌ای نیست و می‌خواهد برابر تیم ملی ایران در اولیم بازی این رقابت‌ها خودی نشان دهد. همانطور که ما مقابل حریفان که قرار می‌گیریم دوست داریم قدرت نمایی کنیم و نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. بحرینی‌ها انگیزه بسیار خوبی برا مقابله با تیم ملی دارند این خاصیت تیم‌های عربی است که دوست دارند برابر ایران قد علم کنند، اما شیران ایران همیشه برای بالا بردن پرچم و نام ایران تمام تلاش خود را می‌کنند تا ایرانی بودن خود را به اثبات برسانند.

سنتر ملی پوش مس کرمان در خصوص نبود حدادی و صمد نیک خواه بهرامی در اولین پنجره انتخابی جام جهانی عنوان کرد: همه بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند جز بهترین‌ها هستند و مربیان تمام تمرکزشان را به کار گرفته اند تا بازیکنان تیم ملی هماهنگی لازم خود را به دست بیاورند. بودن صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در تیم ملی مهره‌های بزرگ تیم ملی هستند و پتانسیل تیم ملی را افزایش می‌دهند. مخصوصا وقتی که جوانگرایی می‌شود حضور این بازیکنان و انتقال تجربه به آن‌ها می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد و تأثیر خود را بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که حضور حدادی و نیخواه بهرامی چقدر می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد، گفت: در ورزش باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم برای آینده سرمایه گذاری کنیم از این سرمایه‌ها استفاده لازم را ببریم همه ما تلاش می‌کنیم تا آینده خوبی را برای بسکتبال ایران رقم بزنیم. وجود حدادی و نیکخواه بهرامی و کامرانی برای تیم ملی بسیار ارزشمند است و تا جایی هم که توانستند برای تیم ملی افتخار آفرینی کردند و امروز نوبت جوانان است که راه بزرگان خودشان را ادامه دهند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا