شماره‌ی خبر : ‌76937 | تعداد بازدید : 472
شنبه 22 آبان ماه 1400 ساعت 10:49

مس نوین آماده شروع لیگ جدید در کرمان (عکس)

بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور از فردا برای مس نوین در کرمان آغاز خواهد شد.

مس نوین آماده شروع لیگ جدید در کرمان (عکس)

بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور از فردا برای مس نوین در کرمان آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، تیم فوتبال مس نوین به عنوان پشتوانه محکم تیم فوتبال مس کرمان که فصل گذشته نیز ماموریتش را در این مورد به خوبی انجام داد، در فصل جدید بازی‌های لیگ دسته دوم هم حاضر خواهد بود و در گروه دوم با 13 تیم رقابت خواهد کرد.

مس نوین در فصل جدید تعداد زیادی از نفرات فصل گذشته خود را از دست داده و با چهره‌ای جدید وارد بازی‌ها خواهد شد و به دلیل همین تغییرات عمده، صبوری برای بالا رفتن هماهنگی این تیم کاملا منطقی و لازم به نظر می‌رسد.

مس نوین که با قرعه دشواری نیز در هفته‌‌های ابتدایی روبرو شده، در هفته اول میزبان شهرداری نوشهر است. تیمی که فصل گذشته با هدایت محسن بنگر، مقتدرانه به لیگ دو صعود کرد و در فصل جدید نیز با حفظ تیم و جذب چند بازیکن باتجربه یکی از تیم‌های خوب لیگ دو است.

شهرداری نوشهر تدارک خوبی برای فصل جدید دیده است و مدتی پیش نیز در بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید تا قهرمان چند دوره لیگ برتر را متوقف کند.

مورد دیگر از شروع فصل جدید برای مس نوین اینکه بازی مقابل شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهرداری کرمان برگزار می‌شود و به دلیل انجام کارهای ترمیمی روی چمن ورزشگاه باهنر، برگزاری بازی هفته اول مس نوین در این ورزشگاه مقدور نبود و این تیم بازی‌های را در فصل جدید از ورزشگاه شهرداری آغاز خواهد کرد.

بازی دو تیم یکشنبه ساعت 14 به انجام خواهد رسید و مس نوین به دنبال روشن کردن چراغ اول مقابل تیم شمالی است.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا