شماره‌ی خبر : ‌76927 | تعداد بازدید : 842
پنج‌شنبه 20 آبان ماه 1400 ساعت 14:19

سه ملی پوش مطرح تکواندو کشور به مس کرمان پیوستند/ خواجه حسنی: از مدیریت باشگاه صمیمانه تشکر میکنیم

تیم تکواندو مس کرمان برای حضور هرچه قوی تر خود در رقابت های لیگ برتر تکواندو این فصل کشور، سه تکواندوکار مطرخ ملی پوش کشور را به تیم خود جذب کرد.

سه ملی پوش مطرح تکواندو کشور به مس کرمان پیوستند/ خواجه حسنی: از مدیریت باشگاه صمیمانه تشکر میکنیم

تیم تکواندو مس کرمان برای حضور هرچه قوی تر خود در رقابت های لیگ برتر تکواندو این فصل کشور، سه تکواندوکار مطرح ملی پوش کشور را به تیم خود جذب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ این نفرات جذب شده شامل سعید رجبی، عرفان ناظمی و میرهاشم حسینی هستند که در رقابت های این فصل تکواندو لیگ برتر برای مس کرمان پیکار خواهند کرد.

سعید رجبی ملی پوش دسته سنگین وزن کشورمان سابقه قهرمانی بازی های آسیایی را در کارنامه دارد و از دیگر افتخارات او می توان به نایب قهرمانی جهانی و قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان اشاره کرد. این تکواندوکار که دارای رنکینگ شانزدهم المپیکی می باشد چندین مدال گرانداسلم را نیز به خود اختصاص داده است.

عرفان ناظمی دیگر تکواندوکار ملی پوش مس کرمان در وزن هفتم  به روی شیاپ چانگ می رود و مدال طلای بازی های آسیایی و مسابقات جهانی و همچنین قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان در کارنامه او به چشم می خورد. ناظمی که در مسابقات تیمی المپیک ژاپن نیز شرکت کرده بود و به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود، در رنکینگ المپیکی تکواندو در رده بیست و سوم قرار دارد.

میرهاشم حسینی نیر که به جمع هوگوپوشان مس کرمان اضافه شده است در چندین دوره مسابقات قهرمانی جهان شرکت و حائز عناوین مختلف قهرمانی شده است و مدال طلای بازی های آسیایی را نیز بر گردن انداخته است. او که سابقه کسب عنوان در رقابت های گرانداسلم و گرندپریکس نیز می باشد در مسابقات دانشجویان جهان و المپیک ژاپن نیز شرکت و افتخار آفرینی کرده است و رنکینگ چهارمی المپیک نیز از آن او می باشد که نشان از توانایی های فنی این تکواندوکار می باشد.  

آقای سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم تکواندو مس کرمان پس از جذب این نفرات به تیم مس کرمان از تشکیل یک تیم بسیار قدرتمند برای مس کرمان در رقابت های این فصل لیگ برتر گفت و افزود: باید صمیمانه از مدیریت باشگاه مس کرمان یعنی آقای دکتر کهندل مدیرعامل و آقای دکتر سلاجقه رئیس هیات مدیره باشگاه تشکر کنیم که با دید وسیع خود حمایت کاملی از تیم تکواندو باشگاه به عمل آوردند و شرایط جذب این نفرات خوب را برای تیم فراهم کردند که انشاالله با کسب عناوین عالی در مسابقات لیگ برتر و آسیایی جبران این حمایت را خواهیم داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا