شماره‌ی خبر : ‌76866 | تعداد بازدید : 1168
دوشنبه 3 آبان ماه 1400 ساعت 11:25

نشست صمیمانه مدیریت باشگاه مس کرمان با کادر فنی تیم های پایه(عکس)

دکتر محمد کهندل مدیرعامل و دکتر محسن سلاجقه رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در نشستی صمیمانه با اعضای کادر فنی تیم های پایه این باشگاه در رده های سنی مختلف، به بحث و تبادل نظر با آن ها پرداختند.

نشست صمیمانه مدیریت باشگاه مس کرمان با کادر فنی تیم های پایه(عکس)

دکتر محمد کهندل مدیرعامل و دکتر محسن سلاجقه رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در نشستی صمیمانه با اعضای کادر فنی تیم های پایه این باشگاه در رده های سنی مختلف، به بحث و تبادل نظر با آن ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست که با حضور آقای عارف سعیدیان معاون فنی باشگاه و آقای فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه مس کرمان برگزار شد، مربیان تیم های فوتبال رده سنی ده سال تا رده سنی امید حضور داشتند که آقایان رضا ستاری، رضا عبدالرشیدی و رضا ترکزاده از مقامات آکادمی باشگاه مس کرمان گزارشی از روند فعالیت تیم های پایه باشگاه مس کرمان ارائه کردند.

سپس در این جلسه، مربیان هر یک از رده های سنی به بیان دیدگاه ها و دغدغه های تیم های خود در راه آماده سازی هرچه بیشتر پرداختند و نکات مختلفی را بازگو کردند.

آقای محسن سلاجقه در این نشست با اشاره به حجم عظیم کاری در باشگاه صنعت مس کرمان گفت: من به عنوان یکی از افرادی که سال ها در هیات فوتبال با باشگاه مس کرمان در ارتباط بودم هرگز تصور نمی کردم که در داخل این باشگاه حجم کار تا این حد عظیم و سنگین باشد و از همین رو باید به تمامی عواملی که در این باشگاه فعالیت می کنند خسته نباشید و خدا قوت بگویم.

آقای سلاجقه باشگاه مس کرمان را یکی از فعال ترین باشگاه های کشور در سطح فوتبال پایه عنوان کرد و افزود: این فعالیت سبب شده است که استعدادهای زیادی در سطح فوتبال استان شناسایی شوند و همانطور که در سال های گذشته بازیکنان مختلف استان کرمان از طریق آکادمی باشگاه مس کرمان به تیم های لیگ برتر کشور راه پیدا کردند، این روند با فعالیت تیم های پایه باشگاه مس قطعا ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان با بیان اینکه این باشگاه از همه ظرفیت های مدیریتی خود در جهت حمایت از تیم های پایه استفاده خواهد کرد، برای تیم های پایه باشگاه مس کرمان در فصل جدید رقابت های خود آرزوی موفقیت نمود.

در پایان این جلسه آقای محمد کهندل مدیر عامل باشگاه مس با گرامی داشت یاد بزرگان این باشگاه از برگزاری این جلسات به صورت مداوم خبر داد و از اهمیت تمام و کمال تیم های پایه و پیگیری وضعیت آن ها از سوی مدیریت باشگاه مس کرمان گفت.

ایشان با بیان اینکه مدیریت باشگاه مس کرمان با وجود مشغله زیاد بابت آماده سازی تیم فوتبال بزرگسالان و سایر تیم های لیگ برتری باشگاه از پیگیری وضعیت تیم های پایه غافل نبوده است، از برگزاری اردوهای آماده سازی این تیم ها برای اولین بار در خارج از استان، پیش از شروع فصل رقابت های خود و فراهم کردن امکانات بیشتر آماده سازی مثل تهیه وسایل بدنسازی برای این تیم ها خبر داد.

آقای کهندل از مکاتبات باشگاه مس کرمان برای تغییر چمن مصنوعی محل برگزاری بازی تیم های پایه به چمن طبیعی یا اضافه کردن یک زمین چمن طبیعی دیگر به مجموعه هفت باغ گفت و افزود: جلسات کمیته فنی باشگاه مس کرمان برای رسیدگی به مطالبات و آماده سازی تیم های پایه به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان سیاست کلان این باشگاه را در زمینه رده های سنی تکیه بر نیروهای بومی استان و کشف استعدادهای فوتبال دانست و از پتانسیل بالای فوتبال استان برای تامین بازیکن در تمامی رده ها گفت.

ایشان در پایان ضمن تشکر و خسته نباشید از تمامی عوامل تیم های پایه بابت آماده سازی تیم های خود در هفته های اخیر از تلاش مدیریت باشگاه مس برای ارائه بهترین امکانات برای این تیم ها گفت و افزود: خوشبختانه با حضور آقای سلاجقه در راس هیات مدیره که یک شخصیت کاملا فوتبالی می باشند زمینه برای تصمیم گیری های فنی و مناسب کاملا فراهم می باشد که جا دارد از ایشان کمال تشکر را داشته باشیم.

گفتنی است آکادمی باشگاه مس کرمان در حال حاضر علاوه بر 4 رده سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان که در لیگ برتر حضور دارند، تیم 17 سال خود را نیز در مسابقات کشوری می بیند و جدا از آن ها در رده های سنی امید مس نوین، 14 سال، 12 سال، 11 سال و 10 سال در کنار آکادمی اختصاصی دروازه بانی، 12 تیم را تحت پوشش دارد که سبب می شود یکی از بزرگترین آکادمی های فوتبال کشور در باشگاه مس کرمان مشغول به فعالیت باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس