شماره‌ی خبر : ‌76839 | تعداد بازدید : 723
دوشنبه 26 مهر ماه 1400 ساعت 11:22

روز شاد مسی های کرمان در پایتخت

روز یکشنبه روزی شاد برای خانواده باشگاه مس کرمان شد جایی که با پیروزی های تیم های مختلف این باشگاه در رقابت های خود، کام همگان در کرمان شیرین گردید.

روز شاد مسی های کرمان در پایتخت

روز یکشنبه روزی شاد برای خانواده باشگاه مس کرمان شد جایی که با پیروزی های تیم های مختلف این باشگاه در رقابت های خود، کام همگان در کرمان شیرین گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در روزی که سه تیم فوتبال، بسکتبال و هندبال مس کرمان در یک روز و در رقابت های خود در تهران به مصاف رقیبان می رفتند، دل ها و چشم و گوش همه هواداران مس به همراه این تیم ها، کاملا به سمت پایتخت معطوف شده بود.

پس از اینکه تیم شمس آذر نتوانست شرایط حضور خود را برابر تیم فوتبال مس کرمان ایجاد کند و این بازی پس از حضور بازیکنان مس کرمان و کوبل داوری در زمین با دستور ناظر به دلیل عدم شرایط قانونی تیم شمس آذر لغو شد تا مراجع قانونی مطابق آنچه که مدنظر می باشد برای نتیجه این بازی تصمیم گیری کنند، تیم های بسکتبال و هندبال مس کرمان برابر رقیبان خود به میدان رفتند.

تیم بسکتبال مس کرمان، لیگ برتر این فصل را با اقتدار آغاز کرد و موفق شد تیم کاله را با نتیجه 71 بر 63 شکست دهد و در ادامه این اتفاقات شیرین تیم هندبال مس کرمان نیز در یک بازی دراماتیک موفق شد با گل ثانیه های آخر خود با نتیجه 27 بر 26 سپاهان نوین را در ادامه بازی های لیگ برتر خود شکست دهد تا یک روز کاملا شاد برای خانواده باشگاه مس کرمان رقم بخورد.

در کنار همه این پیروزی های شیرین، اتفاق جالب توجه دیگر نمود یکدلی تمام خانواده باشگاه مس کرمان در این روز بود به نحوی که کادر تیم فوتبال مس کرمان به همراه مدیرعامل باشگاه در سالن بسکتبال حضور پیدا کرد تا با حضور دلگرم کننده خود شاهد پیروزی تیم دیگر باشگاه خود باشند و تیم هندبال مس کرمان نیز پس از شنیدن همه این خبرهای خوب با حضور مدیران باشگاه مس کرمان در سالن بازی خود، انرژی دو چندان گرفت تا بازی باخته در نیمه اول را به شیرین ترین شکل ممکن به سود خود تمام کند.

این روز شاد برای تمامی تیم های باشگاه مس و هواداران غیور و متعصبش بیش باد و تا باد چنین بادا...


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا