شماره‌ی خبر : ‌76817 | تعداد بازدید : 406
سه‌شنبه 20 مهر ماه 1400 ساعت 12:01

سرمربی بسکتبال مس کرمان: با تیمی جوان اما با صلابت لیگ برتر را آغاز می کنیم

در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در رابطه با آخرین شرایط این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

سرمربی بسکتبال مس کرمان: با تیمی جوان اما با صلابت لیگ برتر را آغاز می کنیم

در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در رابطه با آخرین شرایط این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سرمربی بسکتبال مس کرمان پیرامون آخرین وضعیت آمادگی این تیم برای انجام بازی هفته اول لیگ برتر در روز 25 مهر برابر کاله در تهران گفت: انجام اردوی های تدارکاتی و بازی های دوستانه بهترین خروجی ممکن را برای آماده سازی تیم داشت و جریان کار به شکلی پیش رفت که نتیجه فراتر از انتظار ما برای آماده سازی تیم شد.

وی افزود: در این اردو و بازی های تدارکاتی خوبی که انجام شد، نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی با آنالیز کادر فنی تیم شناسایی شد و از نظر روحی و روانی و همچنین هماهنگی نیز تیم به شرایط بسیار مطلوبی دست یافت به نحوی که ما انتظار داشتیم بعد از انجام سه تا چهار بازی ابتدایی لیگ به این مرز از آمادگی برسیم ولی خوشبختانه این تمرینات خوب شرایط هماهنگی را به موقع در اختیار ما گذاشت.

اسلامی تمرینات تیم بسکتبال مس را در هفته های اخیر بسیار پرفشار دانست و گفت: تیم جوان و با انگیزه ما خیلی خوب از پس این تمرینات برآمد که این نشان می دهد با وجود جوانی و کم تجربه بودن اکثر نفرات تیم ما ولی آن ها بسیار پرصلابت و با انگیزه بازی ها را شروع خواهند کرد و من امیدوارم که در کسب نتیجه نیز از همان هفته اول روند با ثباتی را در ارائه بازی های خوب و نتایج عالی داشته باشیم.

سرمربی بسکتبال مس کرمان به نفرات غایب تیم خود برای شروع بازی ها اشاره می کند و می گوید: متاسقانه دچار چند اتفاق بد شدیم تا چند بازیکن موثر خود را در اختیار نداشته باشیم از جمله سانحه رانندگی برای بنی اسد که موجب شد بازی های زیادی از این فصل را از دست بدهد و همچنین درگذشت پدر رضا آذرشا بازیکن موثر ما که موجب دوری او از تمرینات شده است و همچنین مصدومیتی که رامین میرزایی از ناحیه لگن به آن دچار شده است که امیدواریم این مصدومیت هرچه سریعتر رفع شود.

وی با اشاره به حضور دو بازیکن خارجی در تیم این فصل بسکتبال مس کرمان گفت: یکی از بازیکنان خارجی ما در اردوی پیش فصل حاضر بود که به خوبی مراحل هماهنگی او با تیم سپری شده است و دیگر بازیکن خارجی ما به دلیل تغییراتی که در وزارت خارجه پیش آمد نتوانست در تمرینات پیش فصل مجوز حضور در ایران را بگیرد اما خوشبختانه او نیز طی روزهای گذشته به تمرینات اضافه شده است و به سرعت خود را به شرایط هماهنگی با تیم نزدیک خواهد کرد. به طور کلی تیمی داریم که با وجود چند بازیکن با تجربه در کنار نفرات جوان، بالانس خوبی دارد و با شروع مسابقات این موضوع را برابر حریفان نشان خواهند داد.

محمدرضا اسلامی در رابطه با تیم کاله حریف هفته اول بسکتبال مس کرمان نیز می گوید: این تیم متشکل از نفرات تیم ملی جوانان کشورمان می باشد که نزدیک به 7 سال در کنار یکدیگر بازی کرده اند و هماهنگی بسیار خوبی دارند و دو بازیکن خارجی که سابقه بازی در لیگ ان بی ای را نیز دارند به ترکیب خود اضافه کرده اند تا یکی از تیم های قدرتمند این فصل باشند. به طور کلی تیم ضعیف در لیگ برتر این فصل نداریم و از همین رو بازیکنان ما برابر تمامی تیم ها با انگیزه بازی برابر یک تیم مدعی به میدان می روند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا