شماره‌ی خبر : ‌76654 | تعداد بازدید : 289
دوشنبه 1 شهریور ماه 1400 ساعت 11:05

از سرگیری مسابقات لیگ برتر هندبال از مهر در تهران

پس از برگزاری دو بازی، مرحله دوم از دور نخست لیگ برتر هندبال مردان مهر به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

از سرگیری مسابقات لیگ برتر هندبال از مهر در تهران

پس از برگزاری دو بازی، مرحله دوم از دور نخست لیگ برتر هندبال مردان مهر به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مرحله دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان قرار است از پنجم مهر به میزبانی سالن فدراسیون هندبال انجام شود.

پیش از این دور اول مسابقات از 23 تا 26 مرداد در تهران انجام شده بود. با این حساب یک فاصله یک ماهه میان دو مرحله از مسابقات لیگ وجود خواهد داشت.

این وقفه به علت شروع اردوی نخست تیم ملی مردان است که بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند. این اردو هشتم شهریور به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار باشگاه قرار خواهند گرفت.

تمانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ناظر مسابقات مرحله نخست لیگ برتر بود و در پایان مسابقات 29 بازیکن را به خط کرد. به گفته فرناندز برای شناخت بیشتر بازیکنان داخلی و هندبال ایران او می‌خواهد به تماشای مراحل بعدی مسابقات بنشیند.

مراد کرمی مسئول برگزاری مسابقات در خصوص شروع دور بعدی لیگ برتر هندبال مردان گفت: این مسابقات به میزبانی تهران و 5 یا 6 مهر انجام خواهد شد. در شهریور مسابقه‌ای نداریم. تا 8 شهریور اردوی تیم ملی در جریان است و بعد از آن بازیکنان در اختیار باشگاه قرار می‌گیرند. کمی تمرین می‌کنند و بعد از اربعین حسینی مسابقات لیگ از سر گرفته می‌شود.

تیم هندبال مس کرمان در مرحله اول این رقابت ها قرار بود در دو مسابقه به میدان برود که با لغو بازی خود برابر ستارگان دشتستان به دلیل عدم حضور به موقع این تیم برای آزمایش کرونا، در یک بازی دست به توپ شد و برابر ذوب آهن شکست خورد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو