شماره‌ی خبر : ‌76485 | تعداد بازدید : 401
شنبه 29 خرداد ماه 1400 ساعت 11:16

مس به دنبال برهم زدن الاکلنگ خود با ملوان در انزلی!

مس به دنبال برهم زدن الاکلنگ خود با ملوان در انزلی!

تیم فوتبال مس کرمان در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور روز دوشنبه در انزلی به مصاف تیم ملوان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ مصاف پر تعداد مس و ملوان در دو دهه اخیر چه در بازی های لیگ برتر و چه در لیگ یک و حذفی، نکته جالب توجهی دارد و آن نتایج الاکلنگی دو تیم برابر یکدیگر می باشد بدین نحو که هرچه مس در کرمان ملوان را شکست می دهد، در شکست این تیم در انزلی به مشکل می خورد و برعکس...

مس از سال 1384 که به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده است 24 بازی برابر ملوان انجام داده است که نکته‌ی جالب این بازی‌ها تعداد کم تساوی‌های آن می‌باشد به طوری که از این تعداد بازی فقط شش بار دو تیم به تساوی برابر یکدیگر رضایت داده‌اند و ثبت 18 برد و باخت در بازی طرفین نشان می‌دهد که بازی‌های دو تیم همواره جذاب و دیدنی بوده است.

در طول این 24 بازی از سال 1384 که یک دیدار در جام حذفی و نه دیدار در لیگ یک و 14 بازی در لیگ برتر بوده است، تیم مس 9 پیروزی و تیم ملوان 9 برد را به سود خود ثبت کرده‌اند و همانطور که عنوان شد شش بازی دو تیم هم به تساوی رسیده است.

مس تا پیش از بازی روز دوشنبه برابر ملوان، در 11 مسابقه در انزلی به مصاف ملوان رفته است که در این یازده دیدار، مس کرمان در هشت مسابقه شکست خورده و 3 تساوی برابر ملوان در انزلی کسب کرده است.

البته در دو فصل اخیر مس در بازی های خود در انزلی، در آستانه کسب پیروزی برابر این تیم نیز قرار داشت که در سال 97 گل دقیقه 94 ملوانان انزلی را از شکست نجات داد و در سال 98 نیز داور پنالتی واضح دقیقه 88 مس را اعلام نکرد تا این بازی ها به تساوی کشیده شود.

مس که در کرمان از 13 بازی برابر ملوان به 9 پیروزی دست یافته است، در بازی رفت نیز این تیم را در کرمان با تک گل سلمان بحرانی شکست داده بود.

مس روز دوشنبه با تمام قوای خود به دنبال یک پیروزی سرنوشت ساز در انزلی می باشد تا با ثبت این برد ضمن ساختن سرنوشتی جدید برای بازی هایش در انزلی، الاکلنگ دو طرف را نیز در ثبت نتایج رودرو برهم بزند و از همه این نکات مهمتر، امید صعود را به خود بازگرداند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا