شماره‌ی خبر : ‌76484 | تعداد بازدید : 516
شنبه 29 خرداد ماه 1400 ساعت 10:29

ملوان؛ پل بازگشت مس از انزلی به سمت بالای جدول

تیم فوتبال مس کرمان در هفته های رو به پایان لیگ دسته یک فوتبال کشور، در انزلی و بازی برابر ملوان فقط به فکر ساختن یک پل طلایی برای بازگشت به بالای جدول و رتبه های صعود می باشد.

ملوان؛ پل بازگشت مس از انزلی به سمت بالای جدول

تیم فوتبال مس کرمان در هفته های رو به پایان لیگ دسته یک فوتبال کشور، در انزلی و بازی برابر ملوان فقط به فکر ساختن یک پل طلایی برای بازگشت به بالای جدول و رتبه های صعود می باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم ملوان انزلی که در این فصل از رقابت های لیگ یک کار خود را با هدایت مازیار زارع پیگری می کند، در حال حاضر از 29 بازی این فصل خود 10 برد، 9 مساوی و 10 شکست را در کارنامه دارد تا با ثبت 39 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

ملوانان لیگ یک با احتساب بازی های دور برگشت شرایطی مشابه با تیم مس کرمان داشته اند و از 12 بازی خود در نیم فصل دوم 5 پیروزی، 5 شکست و 2 تساوی ثبت کرده اند تا با 17 امتیاز و بدون لحاظ جدول دور رفت، در رتبه دهم جدول دور برگشت باشند.

این تیم در 5 بازی اخیر خود در رقابت های لیگ دسته یک به 2 پیروزی و 3 شکست رسیده بود و هفته گذشته نیز در ساوه با دو گل مغلوب خوشه طلایی شد.

ملوان انزلی در این فصل 22 گل زده در کارنامه دارد که این گل ها از روی 6 توپ بلند، 5 پاس عرضی، 4 پنالتی، 3 پاس عمقی و 3 شوت از راه دور برای این تیم ثبت شده است.

10 گل زده ملوان در این فصل در نیمه اول به ثمر رسیده است که از مجموع آن ها 5 گل در 15 دقیقه ابتدایی مسابقاتش بوده است و 12 گل دیگر این تیم نیز در نیمه دوم ثبت شده است که 6 گل آن در 15 دقیقه آخر مسابقات بوده است.

در مقابل ملوان 25 گل خورده در این فصل برای خود ثبت کرده است که عمده آن ها بیشتر برروی پاس های عمقی و شوت های از راه دور بوده است.

این تیم 19 گل خود را در نیمه دوم مسابقاتش در این فصل دریافت کرده است که از این تعداد 10 گل در 15 دقیقه پایانی مسابقات بوده است. همچنین 6 گل خورده این تیم در بازی های قبل در نیمه اول وارد دروازه آن ها شده بود.

میعاد بزدانی با 2 گل زده و 3 پاس گل از نفرات موثر ملوان در این فصل بوده است که در کنار او مهیار زحمتکش و سهیل فداکار نیز با 3 گل زده و 1 پاس گل قرار دارند. سجاد بازگیر نیز که در نیم فصل اول رقابت ها در استقلال ملاثانی آمار بسیار خوبی داشت در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است که دو گل زده و 1 پاس گل نیز با پیراهن ملوان ثبت کرده است.

سبجان پسندیده، فرید بلوکباشی، رسول ناصربخت، وحبد فارغ و عیسی پرتو نیز از دیگر نفراتی هستند که در هفته های اخیر برای این تیم بیشتر به میدان رفته اند.

ملوان تا پیش از میزبانی برابر مس در انزلی، در 14 بازی خانگی این فصل خود به 7 پیروزی، 5 تساوی و دو شکست رسیده بود که در این بازی ها 12 گل زده و 4 گل خورده نیز ثبت کرده بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا