شماره‌ی خبر : ‌76469 | تعداد بازدید : 434
چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400 ساعت 00:24

ایرانجوان بوشهر 0-1 مس نوین/یک گام تا جایگاه دوم و صعود به پلی آف

تیم فوتبال مس نوین در پایان سه هفته مانده به پایان رقابت های دور گروهی رقابت های لیگ دسته دوم به یک پیروزی بسیار بزرگ و ارزشمند در بوشهر برابر ایرانجوان دست یافت تا در یک قدمی قرار گرفتن در رده دوم جدول و کسب جواز صعود به بازی پلی آف صعود به لیگ یک ق

ایرانجوان بوشهر 0-1 مس نوین/یک گام تا جایگاه دوم و صعود به پلی آف

تیم فوتبال مس نوین در پایان سه هفته مانده به پایان رقابت های دور گروهی رقابت های لیگ دسته دوم به یک پیروزی بسیار بزرگ و ارزشمند در بوشهر برابر ایرانجوان دست یافت تا در یک قدمی قرار گرفتن در رده دوم جدول و کسب جواز صعود به بازی پلی آف صعود به لیگ یک قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مس نوین در بوشهر میهمان تیم ایرانجوان بود که موفق شد با گل دقیقه 55 مقداد اکبرخواه در این بازی به پیروزی دست یابد.

مس نوین که به هفته های حساس و نفس گیر رقابت های خود در لیگ دو برای قرار گرفتن در رده دوم جدول رسیده است در این بازی با ترکیب آرمان شهدادنژاد، علی خلیلی، ناصر دوست محمدی، حجت ده شیخ، امیر حسین امیرطاهری، میلاد محمدی، سعید شمس الدینی، عارف زینلی، مهدی حرجندی، امیر حسین عسگری و مقداد اکبرخواه به میدان رفت.

شاگردان فرزاد حسین خانی در هوای گرم و شرجی بوشهر می دانستند که چه کار سخت و دشواری برای کسب سه امتیاز این بازی دارند و از همین رو با هوشیاری و تمرکز کامل بازی را آغاز کردند.

نوینی ها در نیمه اول و در بازی سخت در زمین حریف به خوبی به مدیریت بازی پرداختند و اجازه ندادند میزبان که برای راحت شدن خیالش از بقا به پیروزی در این بازی نیاز داشت، خیلی برروی دروازه مس فرصت خودنمایی پیدا کند.

تیم ایرانجوان که در هفته های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته بود، در این بازی به شکلی مشهود اسیر بازی هوشمندانه بازیکنان تیم نوین شده بود.

در حالی که دو تیم با تساوی بدون گل 45 دقیقه اول را به پایان رسانده بودند، مس نوین در نیمه دوم حمید محمد رفیع و میلادپورصفشکن را به زمین فرستاد تا برنامه های خود را برای زدن ضربه کاری به میزبان به اجرا دربیاورد.

این اتفاق خیلی به موقع برای تیم نوین رخ داد و در دقیقه 55 بازی بود که برروی پاس زیبای امیرطاهری، این مقداد اکبرخواه بود که با ضربه ای عالی گل پیروزی مس نوین را وارد دروازه میزبان کرد.

پس از این گل طبیعی بود که بوشهری ها برای جبران گل خورده به سمت دروازه نوین یورش بیاورند اما کارهای دفاعی و واکنش های شهدادنژاد در دروازه اجازه نمی داد که حملات تیم مس نوین راه به جایی ببرد و در مقابل ضد حمله های خطرناک نوین حتی می توانست گل های بعد این تیم را هم ثبت کند.

در ادامه بازی حسن جرجندی هم برای تیم نوین به زمین آمد تا در حفظ برتری تیم مس نوین در این بازی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

در نهایت مس نوین با ارائه یک بازی هوشمندانه و عالی از گل برتری خود به بهترین شکل ممکن دفاع کرد تا سه امتیاز فوق العاده خارج از خانه را به حساب خود بریزد.

با این پیروزی تیم مس نوین 38 امتیازی شد تا در رده سوم با تیم دوم جدول هم امتیاز شود و حالا در سه هفته پایانی رقابت ها، شاهد اوج حساسیت برای این تیم جهت کسب جواز صعود به بازی پلی آف با قرار گرفتن در رده دوم جدول گروه باشیم.

مس نوین که بازی بعد خود را روز دوم تیر ماه در کرمان برابر محتشم تبریز برگزار خواهد کرد، دو بازی آخر فصل خود را به ترتیب برابر فولاد نوین در اهواز و آوالان در کرمان برگزار خواهد کرد.

مس نوین که کاملا شانس قرار گرفتن در رده دوم جدول را دارد، در صورت ایستادن در این رتبه در پایان بازی های باقی مانده، برای صعود به لیگ دسته یک، در دو بازی رفت و برگشت برابر تیم دوم گروه دو قرار خواهد گرفت.


چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400 ساعت 07:57
ای کاش این بازیکناتوتیم بزرگسالان بازی میکردن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز