شماره‌ی خبر : ‌76447 | تعداد بازدید : 422
شنبه 22 خرداد ماه 1400 ساعت 18:42

مربی هندبال مس: برابر تیم یمن از تمامی نفرات تیم استفاده کردیم

مربی تیم هندبال مس کرمان پس از پیروزی مقتدرانه این تیم برابر القطن یمن در اولین بازی از رقابت های جام باشگاه های آسیا، از بازی نفرات تیم خود تمجدی کرد.

مربی هندبال مس: برابر تیم یمن از تمامی نفرات تیم استفاده کردیم

مربی تیم هندبال مس کرمان پس از پیروزی مقتدرانه این تیم برابر القطن یمن در اولین بازی از رقابت های جام باشگاه های آسیا، از بازی نفرات تیم خود تمجید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادقی در پایان این بازی گفت: شناخت زیادی از تیم القطن نداشتیم و برای همین با ترکیب اصلی و بیشترین فشار ممکن بازی را آغاز کردیم اما در ادامه متوجه شدیم که حریف دردسر زیادی در این بازی برای ما ندارد از همین رو سعی کردیم انرژی را بین بچه های تیم تقسیم کنیم.

صادقی افزود: با توجه به اینکه اختلاف را در بازی زیاد کردیم، ترجیح دادیم از تمامی نفرات تیم در این بازی استفاده کنیم چراکه در دو، سه روز اخیر تمرینات خوبی نداشتیم اما این بازی فرصتی بود که اجازه می داد کل تیم در کنار هم به یک آمادگی ذهنی و بدنی خوب دست پیدا کند.

مربی تیم هندبال مس کرمان افزود: بازی بعد خود را برابر تیم الکویت برگزار می کنیم که یکی از تیم های مدعی قهرمانی است و بازی عصر امروز این تیم را مشاهده خواهیم کرد تا به شناخت بیشتری از آن ها دست پیدا کنیم. بهرشکل سه تیم الکویت، الدوحیل و الوحده سه تیم مدعی سکو در این رقابت ها هستند که در گروه ما قرار دارند و بازی برابر آن ها بیشترین توان و انرژی را از سوی نفرات ما می خواهد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا