شماره‌ی خبر : ‌76376 | تعداد بازدید : 481
یکشنبه 2 خرداد ماه 1400 ساعت 10:54

سرمربی هندبال مس: با آمادگی خوب بدنی و ذهنی در جام باشگاه های آسیا حاضر می شویم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در رابطه با شرایط آمادگی این تیم برای حضور در رقابت های باشگاه های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

سرمربی هندبال مس: با آمادگی خوب بدنی و ذهنی در جام باشگاه های آسیا حاضر می شویم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در رابطه با شرایط آمادگی این تیم برای حضور در رقابت های باشگاه های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، حمید صادقی در رابطه با آخرین وضعیت تمرینات تیم هندبال مس کرمان گفت: خوشبختانه مطابق برنامه ریزی مراحل آماده سازی تیم به خوبی پیگیری می شود و بعد از بدنسازی سنگینی که پشت سر گذاشتیم، این روزها بیشتر برروی مسائل تاکتیکی و تکنیکی بازیکنان مشغول کار هستیم تا از هر نظر به مرز آمادگی برسیم.

وی افزود: با انجام بازی های دورن تیمی، سعی می کنیم بازیکنان را هرچه بیشتر در شرایط برگزاری مسابقه قرار دهیم و هماهنگی کاملی در تیم ایجاد کنیم.

صادقی با اشاره به بازیکنان جذب شده و کمکی تیم مس کرمان در مسابقات باشگاه های آسیا گفت: علاوه بر نفرات تیم که در لیگ‌برتر فصل گذشته برای مس کرمان توپ زدند، بازیکنانی مثل مهدی بیجاری، محمد مهدی بهنام نیا، امین کاظمی، امید مظفری، ایمان کوثری و یکی دو بازیکن دیگر نیز در تمرینات ما حضور دارند که همگی از نفرات آماده و شاخص هندبال کشور محسوب می شوند و درصدد هستیم از حضور آن ها در ترکیب مس در مسابقات باشگاه های آسیا بهره مند شویم.

سرمربی هندبال مس کرمان به برنامه مسابقات این تیم در باشگاه های آسیا اشاره می کند و می گوید: خوشبختانه بازی های ما سبک آغاز می شود و ما در روز اول به مصاف تیم یمن می رویم که این فرصت خوبی را برای ما فراهم می کند که با تماشای بازی رقیبان سرسخت تر عربستانی، کویتی و قطری شناخت بیشتری از آن ها پیدا کنیم. با این حال مسابقات در ادامه با فشردگی زیادی که پیدا می کند بسیار سخت خواهد شد که با آمادگی خوب بدنی تیم خود سعی می کنیم در این فشردگی زمانی بازی ها دچار مشکل نشویم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان افزود: پیش از اعزام به عربستان چند روز در تهران خواهیم بود و اردوی تدارکاتی نهایی خود را در پایتخت برگزار خواهیم کرد و درصدد هستیم چند بازی تدارکاتی را نیز در این اردو برگزار کنیم که با بیشترین توان به مسابقات در عربستان برویم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز