شماره‌ی خبر : ‌76342 | تعداد بازدید : 416
سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 11:49

مس از چالش تالش امتیاز کامل می خواهد

تیم فوتبال مس کرمان بیست و چهارمین بازی این فصل خود در لیگ یک را روز پنجشنبه در زمین چوکا تالش برگزار خواهد کرد.

مس از چالش تالش امتیاز کامل می خواهد

تیم فوتبال مس کرمان بیست و چهارمین بازی این فصل خود در لیگ یک را روز پنجشنبه در زمین چوکا تالش برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم چوکا که این روزها در جدول لیگ یک اوضاع مناسبی ندارد در حالی برای فرار از ته جدول برابر مس کرمان قرار می گیرد، که صدرنشین لیگ یک از چالش تالش برای استحکام صدرنشینی خود، امتیاز کامل می خواهد.

چوکا همینک از 23 بازی خود 23 امتیاز کسب کرده است تا در رده شانزدهم جدول باشد. این تیم که روزگاری در بازی های خانگی خود باجی به حریفان نمی داد در این فصل لیگ یک در خانه تسلیم پذیر نشان داده است به نحوی که از 12 بازی خانگی این فصل خود 4 بار شکست خورده است و 3 بازی را مساوی کرده و البته در 5 بازی نیز به پیروزی رسیده.

این تیم در هفته های اخیر شاهد تغییر سرمربی خود بوده است و مهدی پاشازاده جانشین علی لطیفی برروی نیمکت این تیم شده است تا از شرایط بحرانی چوکا را نجات دهد.

تالشی ها نیم فصل دوم بازی های لیگ یک را خوب پشت سر نگذاشته اند به نحوی که از 6 بازی دور برگشت 3 باخت و 2 مساوی در کارنامه آن ها ثبت شده است و فقط یک بار به پیروزی رسیده اند.

در این تیم کنعان طاهرنژاد با 3 گل زده و 3 پاس گل موثرترین بازیکن این تیم محسوب می شود و در کنار او پرهام جوادی با سه گل زده و یک پاس گل و محمد جعفری با یک گل زده و سه پاس گل از نفرات شاخص این تیم محسوب می شوند.

یامین فلاح، نادر هوشیار، حسین پاپی، حمید خدابنده لو،سعید خردمند، ایمان شوریابی از دیگر بازیکنان مطرح تیم چوکا در این فصل محسوب می شوند.

چوکا در این فصل از رقابت های لیگ یک 21 گل زده دارد که آماری قابل قبول محسوب می شود و نشان از قدرت خط حمله این تیم دارد. 10 گل از این تعداد در بازی های قبلی از روی ارسال های بلند بوده است که پرتاب اوت نیز در میان آن ها به چشم می خورد و 6 گل نیز از شوت های از راه دور برای این تیم ثبت شده است.

در مقابل چوکا با پذیرفتن 30 گل سومین خط دفاع ضعیف این فصل لیگ یک را در اختیار دارد. نکته جالب در رابطه با گل های دریافتی چوکا اینکه از مجموع این 30 گل 11 بار دروازه چوکا در 20 دقیقه نحست بازی هایش باز شده است و 10 گل نیز از دقیقه هشتاد به بعد وارد دروازه چوکا شده است.

چوکا در بازی های این فصل دو بار در کرمان برابر مس بازی کرد که در بازی رفت دو تیم در لیگ یک با یک گل مغلوب مس کرمان شد و در بازی های حذفی نیز پس از 120 دقیقه تلاش دو تیم که با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید در نهایت مس کرمان موفق شد در ضربات پنالتی بازهم بر چوکا به پیروزی برسد.

مس کرمان در سومین مصاف با این تیم در بازی های این فصل فوتبال کشور در فکر ثبت سومین برد برابر تالشی ها این بار در زمین حریف می باشد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز