شماره‌ی خبر : ‌76328 | تعداد بازدید : 419
جمعه 17 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 23:13

مس کرمان 0-1 خوشه طلایی/ باخت غیرمنتظره مس مثل گل غیرمنتظره خوشه

تیم فوتبال مس کرمان با گل غیرمنتظره تیم خوشه طلایی که نظیر آن در مسابقات فوتبال کمتر به ثمر می رسد، یا نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم خوشه طلایی شد.

مس کرمان 0-1 خوشه طلایی/ باخت غیرمنتظره مس مثل گل غیرمنتظره خوشه

تیم فوتبال مس کرمان با گل غیرمنتظره تیم خوشه طلایی که نظیر آن در مسابقات فوتبال کمتر به ثمر می رسد، یا نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم خوشه طلایی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس در کرمان میزبان خوشه طلایی ساوه بود که رضا مهاجری تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، حسین حیدری، علی تهامی، پیام ملکیان، محمد علینژاد، حمید طاهری فرد، علیرضا ارجمندیان، میلاد غریبی، پیمان میری، میلاد نوری و بابا محمدی به میدان فرستاد.

در همان ابتدای کار سختگیری ناظر برگزاری مسابقه به واسطه حضور برخی افراد در جایگاه ویژه و توقف مسابقه سبب شد که این بازی با حاشیه سازی آغاز شود.

با این حال بعد از وقفه ای که در ابتدای مسابقه به وجود آمد، دو تیم کم حادثه برروی دروازه یکدیگر کار را آغاز کردند و چندان در نیمه اول برروی دروازه یکدیگر خطرساز نشدند.

در دقیقه 28 بازی بود که میری اولین موقعیت خطرناک بازی را برای مس کرمان ایجاد کرد و در دقیقه 38 بازی نیز جایگیری خوب بیرانوند مانع از باز شدن دروازه مس کرمان شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم امیر طاهر به جای پیام ملکیان برای مس به زمین آمد تا دو تیم در نیمه دوم با حملات بیشتری بازی را آغاز کنند.

بعد از اینکه ضربه بازیکنان خوشه طلایی در دقیقه 48 از کنار دروازه مس به اوت رفت، میری در دقیقه 50 برای مس گلزنی کرد که با پرچم کمک داور این گل مردود اعلام شد.

میری دو دقیقه بعد نیز صاحب موقعیت خوبی شد که این فرصت نیز برای مس کرمان تبدیل به گل نشد تا مشخص شود مس در نیمه دوم فقط برای گلزنی و کسب سه امتیاز به میدان آمده است.

بعد از حملات پرتعداد مس کرمان در شروع نیمه دوم، بازهم تیم خوشه طلایی به وقفه در بازی پرداخت تا با تداوم حاشیه سازی های خود از زیر فشار حملات مس خارج شود.

اما در دقیقه 67 بازی بود که تیم خوشه طلایی بیشتر به صرف خارج شدن از زیر همین فشار حملات توپ بلندی را از زمین خودی به سمت دروازه مس شلیک کرد که در عین ناباوری حتی در میان بهت بازیکنان خوشه طلایی این توپ به گل تبدیل شد.

این گل غیر منتظره که در دنیای فوتبال نیز کمتر به ثمر می رسد آب سردی بود بر پیکره تیم مس کرمان چراکه کاملا برخلاف جریان نیمه دوم وارد دروازه مس کرمان شد.

بعد از این گل صفیا و بحرانی به جای ارجمندیان و نوری برای مس کرمان به زمین آمدند اما آنچه که در بازی قابل پیش بینی بود دفاع مطلق و صرف بازیکنان خوشه طلایی و وقت کشی برای از ریتم انداختن جریان بازی بود.

با وجود این شکل بازی، تیم مس کرمان که از نظر روحی نیز با گل دریافتی خود لطمه دیده بود، کار برای زدن گل تساوی سخت شده بود و فشار فکری زدن گل تساوی اجازه نمی داد فشار حملات مس کرمان به نتیجه برسد.

شوت صفیا و ضربه آزاد غریبی که در کمال بدشانسی مسی های کرمان راهی به دروازه خوشه طلایی پیدا نکرد نشان می داد که نحسی شب بازی به شکلی سنگین یقه مس کرمان را گرفته است.

در دقیقه 85 پورمحمد و رشیدفرخی به جای علینژاد و بحرانی به زمین آمدند تا مس به شکلی انتحاری برروی دروازه خوشه یورش ببرد. 

در دقیقه 94 بازی بازهم ضربه صفیا در عین ناباوری برای مس کرمان تبدیل به گل نشد تا راه دروازه خوشه برای مسی ها سبز نشود و در نهایت با همان یک گل غیره منتظره مس کرمان بازی را واگذار کند.

در نهایت در شبی که همه اتفاقات بر علیه مس کرمان رقم خورد، این تیم با یک گل مغلوب خوشه طلایی ساوه شد اما این تیم با هر نتیجه ای در بازی های فردا شب لیگ یک در صدر جدول می ماند تا در بازی هفته آینده خود که روز جمعه 24 اردیبهشت برابر چوکا در تالش برگزار می شود، به فکر جبران این شکست باشد. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا