شماره‌ی خبر : ‌76274 | تعداد بازدید : 473
دوشنبه 30 فروردین ماه 1400 ساعت 23:05

سپاسی شیراز 0-1 مس کرمان/ کلید طلایی صعود

گل نیمه اول محمد علینژاد برای مس کرمان و کسب سه امتیاز بازی برابر طلایی پوشان سپاسی در شیراز از آن ها یک کلید طلایی برای مس کرمان برای باز کردن راه صعود به لیگ برتر ساخت که صدر جدول را برای آن ها بیش از پیش قفل کرد.

سپاسی شیراز 0-1 مس کرمان/ کلید طلایی صعود

گل نیمه اول محمد علینژاد برای مس کرمان و کسب سه امتیاز بازی برابر طلایی پوشان سپاسی در شیراز از آن ها یک کلید طلایی برای مس کرمان برای باز کردن راه صعود به لیگ برتر ساخت که صدر جدول را برای آن ها بیش از پیش قفل کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم مس کرمان در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل دوم خود، در شیراز میهمان تیم سپاسی بود که این بازی در ورزشگاه پارس برگزار می شد.

رضا مهاجری برای این بازی حساس تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، حسین حیدری، علی تهامی، امیر طاهر، محمدرضا پورمحمد، رحیم آلبوغبیش، محمد علی صفیا، محمد علینژاد، حمید گلزاری، میلاد غریبی و بابا محمدی به میدان فرستاد.

شاگردان رضا مهاجری که در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک رکورد صددرصد پیروزی در بازی های خود را داشتند، در این بازی نیز با شروع مسابقه هوشمندانه و هدفمند کار را آغاز کردند تا در این بازی سخت نیز روند پیروزی های پیاپی خود را ادامه دهند.

استرس و فشار زیاد بازی سبب شد که هر دو تیم با شروع مسابقه جانب احتیاط را برابر هم در پیش بگیرند و کمتر برروی دروازه یکدیگر حمله کنند.

اما از دقیقه 30 به این سو بود که مس کرمان به شکلی کاملا زیرکانه دروازه سپاسی را هدف گرفت و با شوت خطرناک صفیا به سمت دروازه میزبان نشان داد که کاملا برای زدن ضربه به تیم سپاسی مترصد موقعیت می باشد.

در دقیقه 36 بازی این اتفاق برای مس کرمان رخ داد و برروی پاس عالی غریبی در عمق، توپ در فضای خالی محوطه جریمه سپاسی به علینژاد رسید تا بازیکن کلیدی این هفته های مس کرمان با ضربه ای دقیق و فنی گل برتری مس کرمان را در نیمه اول به ثمر برساند.

طبیعی بود که در نیمه دوم سپاسی برای زدن گل تساوی عجله داشته باشد اما مس کرمان همانند بازی های قبل خود بازهم روند هوشیاری و تمرکز کامل خود را در زمین بازی نشان داد و با توان فنی بالای خود به هیچ عنوان اجازه نداد که با شروع 45 دقیقه دوم تیم سپاسی حاکم بر جریان بازی شود.

در دقیقه 70 بازی علیرضا ارجمندیان جانشین صفیا شد و در دقیقه 75 نیز میری به جای طاهر برای مس کرمان به میدان آمد.

بازی خوب و منطقی مسی های کرمان در کارهای دفاعی سبب شده بود که شیرازی ها رو به بازی احساسی بیاورند که حاصل آن اخراج بازیکن این تیم در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم بود.

مس که تا 5 دقیقه پایانی بازی هیچ فضایی به میزبان برای حمله های خطرناک نداده بود، در دقیقه 86 برروی حرکت انفرادی عالی میری می توانست کار را تمام کند که او موقعیت تک به تک خود را به اوت زد.

اما در 6 دقیقه وقت تلف شده این بازی تیم سپاسی به صورت انتحاری آهنگ دروازه مس کرمان را در پیش گرفته بود تا مانع کسب سه امتیاز بزرگ مسی ها در زمین خود شود.

این تیم در اوقات تلف شده بازی دو،سه موقعیت خطرناک را برروی دروازه مس ایجاد کرد اما درخشش عالی مدافعان و دروازه بان مس اجازه نداد گزندی به دروازه مس کرمان وارد آید تا در نهایت این بازی مهم و سرنوشت ساز با پیروزی یک بر صفر مس کرمان به پایان برسد.

با این سه امتیاز مس در صدر جدول بازی ها 41 امتیازی شد و با کسب چهارمین پیروزی پیاپی از چهارمین مسابقه نیم فصل دوم جهشی بلند به سمت مقصد خود در لیگ یک این فصل برداشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس