شماره‌ی خبر : ‌76273 | تعداد بازدید : 374
دوشنبه 30 فروردین ماه 1400 ساعت 09:47

سرمربی هندبال مس: برای جام باشگاه‌های آسیا چند بازیکن کمکی جذب می‌کنیم

حمید صادقی گفت: با توجه به‌ اینکه از لغو جام باشگاه‌های آسیا صحبت شده بود هنوز تصمیم نهایی برای شروع تمرینات تیم هندبال مس کرمان گرفته نشده است.

سرمربی هندبال مس: برای جام باشگاه‌های آسیا چند بازیکن کمکی جذب می‌کنیم

حمید صادقی گفت: با توجه به‌ اینکه از لغو جام باشگاه‌های آسیا صحبت شده بود هنوز تصمیم نهایی برای شروع تمرینات تیم هندبال مس کرمان گرفته نشده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سرمربی تیم هندبال مس کرمان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور در جام باشگاه‌های آسیا که قرار است با یک تعویق 20 خرداد در جده عربستان برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه از لغو مسابقات صحبت شده بود و پیگیری‌هایی که در این مورد داشتیم هنوز تمریناتمان را شروع نکرده‌ایم.

صادقی گفت: اکنون طبق نامه‌ای که از کنفدراسیون آسیا آمده مسابقات قرار است با 20 روز تعویق از 20 خرداد استارت بخورد. فرجه زمانی خوبی داریم ولی هنوز تصمیم نهایی برای شروع تمرینات گرفته نشده است. احتمالا از اواسط یا اواخر هفته تمریناتمان شروع خواهد شد.

وی در ادامه به جذب چند بازیکن اشاره کرد و گفت: قرار است در کنار بازیکنان تیم، چند بازیکن کمکی نیز جذب کنیم. این بازیکنان که ما را در مسابقات همراهی خواهند کرد. آنها آمادگی نسبی خود را حفظ کرده‌اند و با شروع تمرینات به تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید برای شروع تمرینات دیر شده است گفت: از همین امروز حدود 50 روز زمان تا مسابقات فرصت داریم که زمان کمی نیست. با طراحی تمرین در دو نوبت صبح و عصر و استراحت‌های میان آنها زمان کافی است. من فکر می‌کنم حتی اگر از اول اردیبهشت کار را شروع کنیم زمان را از دست نداده‌ایم.

صادقی در ادامه در خصوص تیم‌های شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های آسیا گفت: طبق نامه کنفدراسیون آسیا در این مسابقات 13 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند که ایران، کویت، قطر و عربستان با دو تیم و ازبکستان، یمن، عمان، امارات و بحرین با یک تیم حاضر خواهند شد. در این شرایط سطح مسابقات بالا است.

وی در خصوص سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در جده گفت: این مسابقات سطح بالایی دارد چون هر تیم می‌تواند در کنار بازیکنانش چهار لژیونر یا همان بازیکن خارجی جذب کند. کشورهای عربی سرمایه‌گذاری خوبی در این مسابقات می‌کنند. باشگاه‌های عربی با جذب بهترین بازیکنان برای کسب بهترین جایگاه و رتبه به مسابقات می‌آیند.

او در خصوص پیش بینی اش از جایگاه مس کرمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم مس کرمان و شاملی کازرون برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کنند. امیدوارم ما بتوانیم با توجه به سطح مسابقات و شرایط در گروه خوبی قرار بگیریم تا بتوانیم خود را بالا بکشیم و بهترین رتبه را برای هندبال ایران و باشگاه مس کسب کنیم.

صادقی با تشکر از مسئولان باشگاه مس کرمان افزود: باید از علی رمضانی سرپرست باشگاه، هیات مدیره و همه مجموعه باشگاه مس کرمان تشکر کنم که همیشه حامی تیم بوده اند و چه به لحاظ مالی و غیره پشتیبان تیم ما در لیگ هندبال بودند. همچنین از رسانه‌ها که همیشه کنار هندبال هستند باید تشکر کنم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس