شماره‌ی خبر : ‌76257 | تعداد بازدید : 318
چهارشنبه 25 فروردین ماه 1400 ساعت 10:49

تغییر نظر کنفدراسیون هندبال آسیا برای جام باشگاه‌ها/ مسابقات به جای لغو به تعویق افتاد

در حالی که روز گذشته برخی از رسانه های به نقل از کنفدراسیون هندبال آسیا خبر از لغو مسابقات دادند اما صبح امروز اعلام شد که این مسابقات لغو نگردیده است اما زمان برگزاری آن به تعویق افتاده است تا بدین ترتیب بازی های هندبال مس کرمان در این مسابقات نیز ب

تغییر نظر کنفدراسیون هندبال آسیا برای جام باشگاه‌ها/ مسابقات به جای لغو به تعویق افتاد

در حالی که روز گذشته برخی از رسانه های به نقل از کنفدراسیون هندبال آسیا خبر از لغو مسابقات دادند اما صبح امروز اعلام شد که این مسابقات لغو نگردیده است اما زمان برگزاری آن به تعویق افتاده است تا بدین ترتیب بازی های هندبال مس کرمان در این مسابقات نیز برقرار باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فدراسیون هندبال ایران به نقل از کنفدراسیون هندبال آسیا تاریخ جدید برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را اعلام کرد.

 بیست و سومین دوره رقابت جام باشگاه‌های آسیا قرار بود اواخر اردیبهشت‌ماه 1400 برگزار شود که روز گذشته کنفدراسیون آسیا در پاسخ به سوال خبرگزاری ایسنا از لغو این رقابت‌ها خبر داد اما امروز فدراسیون هندبال ایران به نقل از کنفدراسیون آسیا اعلام کرد مسابقات با تعویق برگزار خواهد شد.

بر این اساس این رقابت‌ها قرار است از 12 تا 21 ژوئن 2021 یعنی از 22 تا 31 خرداد 1400 در جده عربستان برگزار شود.

این دوره از رقابت‌ها با حضور 13 تیم شامل دو تیم از هر یک از کشورهای ایران، کویت، قطر و عربستان و یک تیم از هر یک از کشورهای ازبکستان، یمن، عمان، امارات و بحرین برگزار می‌شود.

دو تیم صنعت مس کرمان و شهید شاملی کازرون، قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر هندبال کشور به عنوان نمایندگان هندبال ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو