شماره‌ی خبر : ‌76255 | تعداد بازدید : 453
چهارشنبه 25 فروردین ماه 1400 ساعت 09:18

مس همچنان به انداختن فاصله و فرار در صدر جدول ادامه می دهد

سه پیروزی متوالی در سه بازی دور برگشت سبب شده است که مس کرمان یکی از رویایی ترین شروع های خود در دور برگشت رقابت های لیگ یک را داشته باشد.

مس همچنان به انداختن فاصله و فرار در صدر جدول ادامه می دهد

سه پیروزی متوالی در سه بازی دور برگشت سبب شده است که مس کرمان یکی از رویایی ترین شروع های خود در دور برگشت رقابت های لیگ یک را داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شاگردان رضا مهاجری اگر در بازی هفته آینده خود در شیراز هم موفق شوند سپاسی را شکست دهند با شکستن رکورد سه پیروزی متوالی لیگ یک 93-94 در دور برگشت، بهترین شروع مس کرمان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک را به خود اختصاص خواهند داد.

اما فارغ از شکستن هر رکوردی آنچه که برای مس کرمان اهمیت دارد، تلاش در این هفته های حساس برای ایجاد شکاف و فاصله بیشتر با رقبا در صدر جدول می باشد.

گل های دقیقه 85 سپاسی و استقلال خوزستان در بازی های روز گذشته خود برابر حریفانشان اجازه نداد که فاصله مس در صدر جدول با رقیبانش به 6 برسد تا این اختلاف همچنان در عدد 4 باقی بماند.

هرچند اختلاف 4 امتیازی در صدر جدول با تیم های تعقیب کننده می تواند برای شروع "فاصله گذاری اجتماعی" در جدول شروع خوبی باشد اما مداومت در کسب امتیاز می تواند به حفظ این فاصله و البته بیشتر شدن آن کمک بسیار شایانی کند به خصوص اگر این اتفاق برابر تیم های بالای جدولی که رقیب مستقیم در راه صعود محسوب می شوند نیز رخ دهد.

درست همانند کاری که مس در دو هفته گذشته برابر دو تیم مدعی و بالای جدولی شاهین بوشهر و شهرداری آستارا انجام داد و حالا در هفته پیش رو باید در شیراز برابر سپاسی اوج گرفته در دستور کار خود قرار دهد.

از همین روست که شادی و سرور پیروزی در بازی دیروز را در همین روز جا می گذاریم تا تبدیل به غرور کاذب نشود و به همان اندازه که در سه بازی قبل سختکوش و جنگنده تلاش کردیم، در بازی برابر سپاسی با دو چندان آن تمرین می کنیم و آماده این بازی سرنوشت ساز می شویم.

کیفیت بازی های مس کرمان در هفته های گذشته کاملا نشان از بازی با برنامه و حرکت دقیق مس در طول 90 دقیقه های خود دارد که حاصل تمرینات منظم و جدی این تیم می باشد از همین روست که هواداران مس کرمان کاملا امیدوار هستند که با طی شدن این حرکت در بازی های آتی و غلتک سواری این بازی های زیبا و نتیجه گرفتن های پیاپی برای نارنجی های کرمان ، فاصله گذاری امن در هفته های آینده برای آن ها به موقع در جدول رقابت ها اتفاق بی افتد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس