شماره‌ی خبر : ‌76250 | تعداد بازدید : 473
سه‌شنبه 24 فروردین ماه 1400 ساعت 19:37

مس کرمان 2-0 شهرداری آستارا/ سند صدر برای مس

با ارائه یک بازی با برنامه و هدفمند، مسی های کرمان با شایستگی تمام سومین پیروزی متوالی را در سومین بازی دور برگشت با نتیجه دو بر صفر و با گل های بابا محمدی و محمد علینژاد کسب کردند تا سند صدر برای مس کرمان همچنان امضا بخورد.

مس کرمان 2-0 شهرداری آستارا/ سند صدر برای مس

با ارائه یک بازی با برنامه و هدفمند، مسی های کرمان با شایستگی تمام سومین پیروزی متوالی را در سومین بازی دور برگشت با نتیجه دو بر صفر و با گل های بابا محمدی و محمد علینژاد کسب کردند تا سند صدر برای مس کرمان همچنان امضا بخورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور مس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان شهردای آستارا بود.

در این بازی رضا مهاجری تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، آمان اکوان، حسین حیدری، امیر طاهر، محمد رضا پورمحمد، حمید طاهری فرد، محمد علی صفیا، حمید گلزاری، محمد علی نژاد، میلاد غریبی و بابا محمدی به زمین فرستاد.

با کشیدن سوت آغاز بازی، نمایش چشم نواز مس کرمان از همان شروع مسابقه کاملا مشخص بود و ثابت می کرد که مس کرمان بازی را سرحال و شاداب آغاز کرده است.

مس برای زدن گل اول بازی در همان دقایق ابتدایی مسابقه بی تاب نشان می داد و حملات منظم و حرکات با برنامه این تیم، شایستگی هایش برای رسیدن به گل زودهنگام را نیز تائید می کرد.

پس از دو حمله جدی در دقایق 11 و 15 و زدن شوت هایی خطرناک برروی دروازه شهرداری آستارا، سرانجام در دقیقه 15 مس مزد خود در زدن گل را گرفت.

حمید طاهری فرد توپ بلند ارسالی به خود در شش قدم شهرداری آستارا را با یک پاس رو به عقب بسیار دقیق به بابا محمدی رساند تا مهاجم گلزن این هفته های مس کرمان با شوتی دیدنی موقعیت خود را تبدیل به گل اول بازی برای مس کرمان کند.

با این گل بازی با طراوت مسی های کرمان نظم بیشتری هم گرفت و آن ها درصدد بودند که کار را در نیمه اول به سود خود تمام کنند.

مس پس از زدن گل اول بازی اصلا به دفاع فکر نکرد و برای زدن گل دوم همچنان برنامه های تهاجمی خود را در دستور کار قرار داده بود تا اینکه در دقیقه 31 به هر آنچه که می خواست دست یافت.

محمد علینژاد برروی یک ضربه آزاد، توپ را به شکلی زیبا و حساب شده به سمت دروازه حریف شلیک کرد تا با تسلیم دروازه بان شهرداری آستارا گل دوم را هم در نیمه اول برای مس کرمان ثبت کند.

حتی بعد از این گل هم تیم مس کرمان حاکم بر بازی بود و می توانست در موقعیت های گل بعد خود نیز فاصله را رویایی تر کند که بهرشکل نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم شهرداری آستارا که برای از دست ندادن بالای جدول بیشتر به زمین مس کرمان ورود می کرد، با دفاع خوب و واکنش های عالی بیرانوند در دروازه مس کرمان روبرو می شد تا راهی به دروازه میزبان پیدا نکند.

علیرضا ارجمندیان و میلاد نوری در دقیقه 60 به جای گلزاری و صفیا برای مس کرمان به زمین آمدند تا دو بازیکن جدید کرمانی، برای تثبیت پیروزی تیم تلاش خود را به خرج دهند.

در حالی که بیرانوند دو موقعیت عالی آستارایی ها را در دروازه مس مهار کرد، شاگردان رضا مهاجری به مدیریت بازی روی آورده بودند و خیلی خوب مناطق زمین را برای حفظ پیروزی خود پوشش داده بودند.

در دقیقه 70 بازی پیام ملکیان و رحیم آلبوغبیش به جای طاهر و غریبی به زمین آمدند و در آخرین تعویض مس نیز وحید اسماعیل بیگی در دقیقه 85 جانشین پورمحمد شد.

مسی های شهر کرمان در نیمه دوم هم موقعیت های گل خوبی برروی دروازه حریف خلق کردند و اگر داور پنالتی برروی بابا محمدی را به نفع مس اعلام می کرد و یا شوت های ارجمندیان در دقایق 76 و 85 به گل می رسید و برروی برخی صحنه های دیگر کمی از خود گذشتگی بازیکنان مس برای دادن پاس های آخر بیشتر بود، مس کرمان می توانست با گل های بیشتری این بازی را به سود خود به پایان برساند.

در نهایت در روزی که بازهم مس در کارهای دفاعی موفق عمل کرد و با درخشش دروازه بان خود بازهم یک کلین شیت دیگر به آمار خود اضافه کرد، این بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود خاتمه داد تا سه امتیاز دیگر به حسابش بریزد و با 38 امتیاز یکه و تنها به صدرنشینی خود ادامه دهد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس