شماره‌ی خبر : ‌76248 | تعداد بازدید : 527
سه‌شنبه 24 فروردین ماه 1400 ساعت 09:34

سرمربی تیم نوجوانان مس کرمان:حتم دارم از این تیم ده بازیکن به بالاترین مراحل می رسند

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان روز گذشته در آخرین بازی دور گروهی خود موفق شد با پیروزی در فارس برابر تیم کهن دارابگرد با 18 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی دور بعد مسابقات لیگ برتر کشور شود.

سرمربی تیم نوجوانان مس کرمان:حتم دارم از این تیم ده بازیکن به بالاترین مراحل می رسند

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان روز گذشته در آخرین بازی دور گروهی خود موفق شد با پیروزی در فارس برابر تیم کهن دارابگرد با 18 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی دور بعد مسابقات لیگ برتر کشور شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا ناظمی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مس پس از کسب این عنوان در دور گروهی رقابت های لیگ برتر به همراه شاگردان خود، در رابطه با مسابقات این فصل و بازی های پیش رو می گوید: برای ما مهمتر از این صعود، بازی های بسیار خوب و فهم فوتبالی بسیار بالایی است که اعضای تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان دارند که موجب تائید این تیم از سوی کارشناسان شده است. من حتم دارم که حداقل ده بازیکن این تیم توانایی بازی در بالاترین سطح فوتبال کرمان و کشور را در سال های آینده پیدا خواهند کرد و این برای ما از هر موفقیتی دلنشین تر است.

ناظمی در رابطه با دور گروهی مسابقات نیز می گوید: به طور کلی در بازی های این فصل تیم ها سطح نزدیکی به یکدیگر داشتند و همین کار را برای تمامی تیم ها سخت می کرد. مشکل عمده ما در دور گروهی بازی ها عدم استفاده از موقعیت های گل تیم خود بود که شاید در هر بازی 5تا6 موقعیت مسلم گلزنی را به راحتی از دست می دادیم و اگر از این موقعیت ها بهتر استفاده می کردیم به مراتب راحت تر از این دور صعود می کردیم اما قطعا در دور بعدی بازی ها از این موقعیت های گل بیشتر استفاده می کنیم تا کمتر به مشکل بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان این تیم را صد در صد بومی عنوان می کند و می گوید: ما تمامی نفرات خود را از استان کرمان و بعضا از محروم ترین مناطق استان گزینش و انتخاب کردیم و استعدادیابی خوبی در این زمینه انجام دادیم و از همین رو با افتخار تیم خود را آینده فوتبال استان می دانیم.

وی در رابطه با مراحل بعدی رقابت های لیگ برتر و شکل برگزاری آن نیز می گوید: تا امروز جدول دور بعد مسابقات به این شکل طرح ریزی شده بود که تیم ها در دور دوم به صورت رفت و برگشت با یکدیگر بازی کنند تا 6 تیم به دور بعد رقابت ها صعود نمایند و در دو گروه سه تیمی با یکدیگر بازی کنند و در نهایت دو تیم اول هر گروه به فینال برسند و تیم های دوم نیز بازی رده بندی را برگزار کنند. اگر این شکل بازی ها تغییری نکند ما به احتمال زیاد در این دور از مسابقات با تیم شاهین بوشهر بازی خواهیم کرد اما این احتمال وجود دارد که بازهم برنامه این مرحله از مسابقات تغییر کند و تیم ها به صورت گروهی و متمرکز همانند فصول قبل بازی های این مرحله را برگزار کنند که منتظر تصمیم گیری نهایی سازمان لیگ در این باره هستیم.

ناظمی تیم های صعود کرده به دور بعد مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور را تیم هایی بسیار قوی و عمدتا تیم های پایه باشگاه های لیگ برتری می داند و می گوید: در این مرحله با تمام توان بازی خواهیم کرد تا در کنار فوتبال زیبا و پرورش استعداد بتوانیم در زمینه کسب مقام نیز به بهترین رتبه برای خود برسیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز