شماره‌ی خبر : ‌76240 | تعداد بازدید : 351
دوشنبه 23 فروردین ماه 1400 ساعت 09:18

شرایط مسابقات لیگ برتر هندبال برای فصل جدید

برخی شرایط فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور برای فصل جدید اعلام شد و نکاتی از جمله آزاد شدن ورود بازیکنان خارجی تا آغاز مسابقات فصل جدید پس از انتخاب سرمربی تیم ملی در آن عنوان شد.

شرایط مسابقات لیگ برتر هندبال برای فصل جدید

برخی شرایط فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور برای فصل جدید اعلام شد و نکاتی از جمله آزاد شدن ورود بازیکنان خارجی تا آغاز مسابقات فصل جدید پس از انتخاب سرمربی تیم ملی در آن عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بنا به گفته مقامات فدراسیون هندبال کشور و براساس تصمیم کمیته مسابقات تعداد تیم‌ها بدون تغییر خواهد بود. اگر تیمی هم انصراف دهد یا به هر دلیلی نتواند حضور پیدا کند، بر اساس شرایطی که وجود دارد، از تیم‌های دسته اول استفاده خواهد شد. امسال دو تیم پرواز و ستارگان دشتستان از لیگ مردان سقوط کردند و تیم‌های پدافند ملارد و فولاد نوین سپاهان جایگزین آنها شدند. بنابراین برنامه ای برای تغییر تیم های حاضر در بازی ها، چه در قسمت مردان و چه در قسمت بانوان نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون هندبال کشور در رابطه با آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر نیز این گونه عنوا می کند که: تا تکلیف سرمربی تیم ملی هندبال ایران مشخص نشود نمی توانیم درباره زمان آغاز بازی های لیگ برتر نظر بدهیم. در صورتی که روند انتخاب سرمربی زودتر طی شود به نفع ماست چرا که پس از آن می توانیم برای تاریخ آغاز بازی های لیگ برتر و کم و کیف آن به نتیجه برسیم. به هر حال نظر سرمربی تیم ملی برای ما مهم است که باید در برنامه ریزی ها لحاظ شود.

نکته قابل توجه برای رقابت های این فصل لیگ برتر هندبال، احتمال آزاد شدن جذب بازیکن خارجی برای تیم های هندبال کشور است. فدراسیون هندبال در این باره می گوید: درباره استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی سوالات زیادی می شود و درخواست‌هایی از طرف باشگاه‌ها مبنی بر صدور مجوز برای برای حضور خارجی‌ها می شود که باید در جواب همه آنها بگویم و به احتمال فراوان مجوز حضور بازیکن و مربی خارجی در رقابت‌های لیگ برتر صادر می‌شود. ما حتما این موضوع را پیگیری می کنیم و در جلسه هیات رئیسه نیز به آن خواهیم پرداخت. اینکه برخی کارشناسان اعتقاد داشتند که حضور خارجی‌ها می‌تواند به بالا رفتن سطح لیگ کمک کند ما این امر را پیگیری خواهیم کرد.

تیم هندبال مس کرمان با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در دو فصل اخیر رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، همینک در انتظار اعلام دقیق برنامه های مسابقات خود در جام باشگاه های آسیا می باشد که هنوز کنفدراسیون هندبال آسیا برنامه دقیق این رقابت ها در جده عربستان را اعلام نکرده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز