شماره‌ی خبر : ‌76233 | تعداد بازدید : 765
چهارشنبه 6 مرداد ماه 1400 ساعت 10:00

نگاهی به بخشی از اقدامات فرهنگی باشگاه مس کرمان در فصل 1399-1400(عکس-بازنشر)

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند محدودیت های بسیاری در این زمینه وجود داشت اما به برخی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه در سالی که گذشت، نگاهی اجمالی خواهیم داشت:

نگاهی به بخشی از اقدامات فرهنگی باشگاه مس کرمان در فصل 1399-1400(عکس-بازنشر)

در سال 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت های بسیار زیادی در زمینه انجام اقدامات فرهنگی و برگزاری اجتماعات در این زمینه به وجود آمد اما با این وجود، همانند همه سال های اخیر، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان بنا به رسالت خود، بر انجام اقدامات فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند محدودیت های بسیاری در این زمینه وجود داشت اما به برخی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه در سالی که گذشت، نگاهی اجمالی خواهیم داشت:

_ حضور مداوم مقامات و ورزشکاران باشگاه مس کرمان در گلزار شهدا و بیعت با قهرمانان وطن

مقامات و ورزشکاران باشگاه مس کرمان بنا به مراسم های مختلف و پیش از رقابت های خود در مقاطع مختلف زمانی با حضور در گلزار شهدا با قهرمانان وطن و شهیدان گلگون کفن تجدید بیعت کردند تا همیشه غیرت و سلحشوری آنان را چراغ راه خود قرار دهند.

_ اجرای طرح هر بازی، یک شهید شاخص در جریان بازی های لیگ یک این فصل

در جریان بازی های این فصل لیگ یک، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در بازی های خانگی خود، از تیم میهمان با اهدای تمثال شهید شاخص آن شهر در کنار تمثال مبارک شهید سلیمانی استقبال می کرد. در این طرح 17 تخته شاسی برای هر یک از 17 تیم میهمان در این فصل در نظر گرفته شد که عکس متبرک شهید شاخص شهر تیم میهمان برروی آن از سوی باشگاه مس کرمان نقش بسته بود.

_ اهدای جام قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور توسط تیم هندبال مس کرمان به خانواده شهید پورجعفری

مسابقات لیگ برتر هندبال این فصل کشور با نام و یاد شهید پورجعفری برگزار می شد که تیم هندبال مس کرمان به عنوان قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ برتر، در روز افتتاحیه این رقابت ها، جام قهرمانی خود را در حرکتی فرهنگی و نمادین به فرزند این شهید بزرگوار اهدا نمود.

_ ادای احترام به مقام والای سردار شهید قاسم سلیمانی در سالگرد شهادت ایشان

در سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، تیم های فوتبال مس کرمان در بازی های خود برابر حریف با لباس های منقش به این شهید رشید وارد زمین شدند. بازیکنان مس کرمان در این بازی پس از گلزنی در حرکتی که به شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفت، با ادای حرکت نظامی به تمثال این شهید، گل خود را به روح پرفتوح ایشان تقدیم کردند.

_ نصب بنرهای فرهنگی در ورزشگاه و ورود تیم ها به زمین با بنرهای فرهنگی

باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان در سال گذشته در محل ورزشگاه های محل بازی خود و همچنین در زمان ورود تیم ها به زمین بنرهای مناسبتی خود را متناسب به روز و بزرگداشت آن در محل ورزشگاه و مقابل تیم ها به اهتزاز در می آورد.

_ شرکت در تهیه و پخت غذا برای ایتام و نیازمندان

در سال گذشته و به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده ناشی از کرونا، اعضای باشگاه مس کرمان حضوری فعال در کارهای خیریه و کمک به نیازمندان داشت و در حرکتی نمادین اعضای تیم فوتبال مس کرمان با حضور در مرکز پخت غذای گرم برای ایتام و نیازمندان، حمایت خود را از این حرکت اعلام کردند. گفتنی است که این مرکز خیریه توسط جمعی از هواداران مشتاق و متعصب باشگاه مس کرمان اداره می گردد.

_ تکریم و دلجویی از مربی سابق تیم فوتبال مس کرمان و پیشکسوت فوتبال ایران

در سال گذشته و در اقدامی فرهنگی که کمتر در فوتبال ایران به چشم می خورد، باشگاه مس کرمان یکی از مربیان سابق خود را که در سال های گذشته با خاطره ای تلخ از کرمان رفته بود را مورد نکریم و دلجویی قرار داد تا ثابت کند دوستی ها و اخلاق نیکو در فوتبال اصلی به مراتب مهم تر است. باشگاه مس کرمان در مراسمی از آقای بیژن طاهری مربی سابق تیم فوتبال خود و از پیشکسوتان فوتبال ایران تقدیر کرد تا کاری جدید در فوتبال ایران در بخش فرهنگی آن انجام داده باشد.

_ برگزاری مراسم ختم و بزرگداشت مربی یکی از تیم های حریف در اردوی تیم هندبال مس کرمان

تیم های باشگاه مس کرمان همواره با نشان دادن اوج توان خود در زمین های مسابقه، در تلاش هستند که رفاقت و اخلاق نیکو را در بیرون از زمین به بهترین شکل به نمایش بگذارند. در همین راستا، در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، مربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در غم پدر عزیز خود داغدار شد که اعضای تیم هندبال مس کرمان در محل اردوی خود با برگزاری مراسم ختم و بزرگداشت برای ایشان، درصدد همدردی با مربی تیم رقیب خود برآمدند.

_ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی باشگاه مس در فضای باز

در سالی که مبارزه با کرونا و انجام پروتکل های بهداشتی یکی از مهمترین مسائل و موضوعات کشور محسوب می شد، باشگاه مس کرمان در زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود، این مراسم را در فضای باز برگزار کرد تا ضمن رعایت شیوه های بهداشتی، در جهت مبارزه با کرونا نیز اقدامی فرهنگی انجام داده باشد که این حرکت با استقبال رسانه ها مواجه گردید.

_ گرامی داشت روز مربی برای تمامی تیم های باشگاه مس کرمان

در روز مربی تمامی تیم های باشگاه مس کرمان در حرکتی ارزشمند به صورت جداگانه از مربیان تیم های خود تقدیر کردند تا ثابت کنند قدرشناس زحمات بزرگان و مربیان خود در سال گذشته می باشند.

_ برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارمندان باشگاه مس کرمان در بزرگداشت اعیاد مذهبی

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و میلاد پر برکت امام علی(ع) و روز مرد مسابقات دارت ویژه پرسنل آقا و بانو باشگاه مس کرمان در بزرگداشت این دو روز برگزار گردید تا به رسم یادبود هدایایی به این عزیزان تقدیم گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا