شماره‌ی خبر : ‌76206 | تعداد بازدید : 680
شنبه 14 فروردین ماه 1400 ساعت 12:57

نقشه زشت داوری برای قتل دختران فوتسالیست مس کرمان برابر صدرنشین!

تیم فوتسال دختران مس کرمان در حالی بازی ظهر امروز خود را برابر تیم حفاری اهواز با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد که داور این بازی به جای سوت، اسلحه ای برای قتل دختران مس کرمان در دست گرفته بود!

نقشه زشت داوری برای قتل دختران فوتسالیست مس کرمان برابر صدرنشین!

تیم فوتسال دختران مس کرمان در حالی بازی ظهر امروز خود را برابر تیم حفاری اهواز با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد که داور این بازی به جای سوت، اسلحه ای برای قتل دختران مس کرمان در دست گرفته بود!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ عدم نظارت کافی بر داوری های مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان کشور سبب شد که در بازی امروز تیم های دختران مس کرمان و حفاری اهواز شاهد عجیب ترین تصمیم گیری ها بر علیه تیم مس کرمان باشیم.

در این بازی تیم فوتسال دختران مس کرمان در حالی با نفرات جوان و بومی خود بازی بسیار غیورانه و محکمی برابر تیم صدرنشین و پرمهره حفاری اهواز که تعداد زیادی از بازیکنان ملی پوش را در ترکیب داشت ارائه کرد که فقط تصمیمات داوری می توانست موجب باخت یک بر صفر دختران مس کرمان شود.

در نیمه اول تیم حفاری اهواز که به نظر می رسید که همه اخلاقیات و فلسفه جوانمردی را فدای کسب پیروزی در این بازی و صدرنشینی خود کرده است، در حالی به گل رسید که داور خطای واضح بازیکنان این تیم را برروی بازیکن مس کرمان اعلام نکرد و در حالی که بازیکن مس کرمان به شدت مصدوم شده بود و صدای فریاد وی تمام سالن را فرا گرفته بود و تمامی عوامل تیم دختران مس کرمان منتظر زدن توپ به بیرون برای مداوای بازیکن مصدوم بودند، اما بازیکنان تیم حفاری در کمال بی اخلاقی در موقعیت دو به یک ترجیح دادند دروازه دختران مس را باز کنند تا تصمیم فاجعه بار داوری در عدم اعلام خطای این صحنه را با زدن یک گل زشت کامل کنند و بر چهره این بازی پنجه بکشند.

اما در نیمه دوم و در حالی که تصمیمات داوری کاملا در خدمت تیم حفاری قرار داشت تلاش بازیکنان مس کرمان برای زدن گل تساوی ادامه داشت و در آخرین دقیقه بازی داور مسابقه از یک پنالتی بسیار واضح به سود دختران مس کرمان چشم پوشید تا جایی که بهت را بابت این تصمیم حتی به جمع تیم حفاری بابت این همه خوش خدمتی بکشاند!!

این صحنه با اعتراض شدید تیم دختران مس کرمان همراه شد تا جایی که بازی متوقف گردید و در نهایت بعد از گذشت چند دقیقه داور دوم این مسابقه اعلام کرد که نمی تواند از پنالتی واضح این صحنه چشم پوشی کند و داور اول را متقاعد به اعلام پنالتی کرد که در برابر ناظر داوری و مربی تیم دختران مس در نهایت این پنالتی به سود مس کرمان اعلام شد.

اما داور این بازی تاثیرگزاری خود را برای شکست تیم مس کرمان و نتیجه این بازی در صحنه پنالتی نیز ادامه داد!! پنالتی دختران مس کرمان تبدیل به گل می شود اما داور بلافاصله دستور تجدید آن را به دلیل حرکت درون محوطه از سوی بازیکنان می دهد...توپ مجددا کاشته می شود و پنالتی دوم دختران مس کرمان بازهم گل می شود و مجددا داور بازی دستور تکرار می دهد و این بار اعلام می نماید که قبل از سوت ضربه زده شده است! این در حالی است که تمامی سالن صدای سوت داور را شنیده بود و در زمان زدن پنالتی هیچ صدایی به جز سوت داور شنیده نمی شود!!! این اتفاق بازهم با اعتراض شدید تیم مس کرمان همراه می گردد و بازهم جنجالی جدید بر پا می کند تا جایی که داور در این صحنه بنا بر تصمیم و رای خود می بایست خطای بازیکن مس کرمان را اعلام کند بازهم دستور به تکرار ضربه بدهد تا نشان دهد در چه سطح نازلی از قضاوت قرار دارد... در نهایت پنالتی سوم مطابق میل داور و به نفع حریف و با روحیه و تمرکز پائین بازیکن مس کرمان از دست می رود تا بازی یک بر صفر تمام شود.

داستان قضاوت این بازی یک فاجعه تمام عیار بود و مشخص نیست داور این مسابقه چگونه جواب اشک های عوامل تیم فوتسال دختران مس را که یک باخت به ناحق را به آن ها تحمیل کرد باید بدهد.

باشگاه مس کرمان فیلم تمامی این صحنه ها را به کمیته برگزاری مسابقات ارسال خواهد کرد تا مسابقات در سطحی به این حد فاجعه در لیگ برتر فوتسال زنان ادامه پیدا نکند.


خدیجه حسینی
0
0
یکشنبه 15 فروردین ماه 1400 ساعت 17:12
اگه با چشمهای خودم این بازی رو نمیدم باور نمیکردم واقعا در این بازی خیلی روشن بود که داور به نفع تیم حفاری سوت میزند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس