شماره‌ی خبر : ‌76193 | تعداد بازدید : 375
یکشنبه 8 فروردین ماه 1400 ساعت 12:23

سرمربی هندبال مس: امیدوارم در جام باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته‌برای ایران باشیم

حمید صادقی گفت: امیدوارم جام هندبال باشگاه های آسیا لغو نشود و ما هم بتوانیم نماینده شایسته ای برای هندبال ایران در این مسابقات باشیم.

سرمربی هندبال مس: امیدوارم در جام باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته‌برای ایران باشیم

حمید صادقی گفت: امیدوارم جام هندبال باشگاه های آسیا لغو نشود و ما هم بتوانیم نماینده شایسته ای برای هندبال ایران در این مسابقات باشیم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در خصوص حضور این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: این مسابقات یکبار به تعویق افتاد و فعلا قرار است اواخر اردیبهشت 1400 در جده عربستان برگزار شود. تمامی کارها را انجام داده ایم و لیست نفرات اعزامی را نیز به فدراسیون فرستاده ایم. تقریبا کارها انجام شده و پیگیر کارهای مقدماتی سفر هستیم. منتظریم اگر مشکلی پیش نیاید و مسابقات در زمانش انجام شود ما هم در این مسابقات شرکت کنیم.

صادقی در ادامه در خصوص روند آماده سازی تیم مس کرمان گفت: با توجه به اینکه مسابقات جام باشگاه ها در اواخر اردیبهشت ماه انجام خواهد شد و از طرفی هم لیگ به گونه ای بود که بازیکنان دائم در حال بدنسازی بودند و فشار روی آن ها زیاد بود، ما تصمیم گرفتیم تیم اسفند را استراحت کند و تمریناتمان را از 10 فروردین ماه استارت بزنیم. در این شرایط حدود 50 روز برای آماده سازی زمان داریم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را در جام باشگاه های آسیا کسب کنیم.

وی در خصوص کسب سهمیه مجدد جام باشگاه های آسیا گفت: در این دوره از لیگ برتر هم دوم شدیم که جواز حضور در دور بعدی مسابقات جام باشگاه های آسیا را کسب کردیم. مطمئنا در آن رقابت ها نیز حاضر خواهیم شد البته این بستگی به نتیجه دوره کنونی هم دارد. باشگاه مس چون برای دومین دوره توانسته است این سهمیه را کسب کند قطعا در دوره بعدی هم شرکت خواهد کرد، هرچند که هنوز برنامه قطعی به ما اعلام نشده است.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: هنوز مشخص نیست که مسابقات جام باشگاه های جده انجام می شود یا خیر ولی امیدوارم مسابقات لغو نشود و ما هم بتوانیم نماینده شایسته ای برای هندبال ایران در این مسابقات باشیم. بعد از این مسابقات باشگاه مس بهتر می تواند برای دور بدی برنامه ریزی کند. تا آن زمان هم میزبان و تاریخ برگزاری دور بعدی مسابقات مشخص خواهد شد.

صادقی در خصوص رقبا در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: واکسیناسیون پیشگیری از شیوع کرونا در اکثر کشورها در حال انجام است. این موضوع سبب امنیت بازیکنان خواهد شد. با توجه به همین موضوع فکر می کنم این مسابقات لغو نشود و مسابقات با حداکثر تیم ها برگزار شود. اکثر کشورهای اطراف خلیج فارس یعنی تیم های عربی قطعا در این مسابقات شرکت خواهند کرد. البته هنوز حریفان به صورت نهایی مشخص نشده و باید ببینیم چه می شود. تا این لحظه هیچ چیزی اعلام نشده است و قطعی نیست.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز