شماره‌ی خبر : ‌76192 | تعداد بازدید : 371
یکشنبه 8 فروردین ماه 1400 ساعت 12:15

مهاجری: به صدرنشینی خود اعتماد نمی کنیم/خریدهای خوبی در نیم فصل انجام دادیم

مس کرمان با 32 امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک کشور است و یکی از گزینه های جدی این فصل لیگ یک برای صعود به لیگ برتر محسوب می شود.

مهاجری: به صدرنشینی خود اعتماد نمی کنیم/خریدهای خوبی در نیم فصل انجام دادیم

مس کرمان با 32 امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک کشور است و یکی از گزینه های جدی این فصل لیگ یک برای صعود به لیگ برتر محسوب می شود.

 رضا مهاجری در مورد شرایط مس کرمان گفت: ما تمریناتمان را پیگیری می کنیم  تا انشالله استارتی  دوباره و قوی بزنیم و بتوانیم بازی‌های بسیار خوبی انجام دهیم تا بالانشین جدول باقی بمانیم. شاگردان من تا الان خیلی زحمت کشیدند و تمام وجودشان را گذاشتند و جا دارد به آن ها  خسته نباشید بگویم. باید بازی‌های پیشرو را هم همین‌گونه پشت سر بگذاریم.

او در مورد دیدار پیشرو با شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: تیم شاهین بسیار خوب و ریشه دار است و بازی سختی داریم. تیم ها به یکدیگر بسیار نزدیک هستند و اختلاف امتیاز ما با این تیم که هفتم جدول است فقط 5 امتیاز است و این نشان دهنده کار بسیار سخت و سنگینی است که ما در لیگ دسته اول فوتبال داریم برای همین هم به صدرنشینی مان اطمینان نمی کنیم چون فاصله ها بسیار نزدیک است.

سرمربی مس کرمان در مورد خریدهایی که در فصل نقل و انتقالات انجام دادند گفت:  خدا را شکر  خریدهای خوبی انجام دادیم و سه بازیکن لیگ برتری هم گرفتیم.

یک بازیکن باتجربه یعنی  میلاد نوری هم جذب کردیم  که تجربه‌اش می‌تواند در ادامه را به ما کمک کند. انشاالله به کمک باقی بچه هایی که برای فصل آینده هستند بتوانیم مجموعه خوبی داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد پیمان میری که یکی از موثرترین مهره های تیمش است خاطر نشان کرد: پیمان با زدن 7 گل و دادن 7 پاس گل عملکرد بسیار موثری داشته است و امیدوارم بتواند به این عملکرد موفقش ادامه دهد و البته اگر پیمان توانسته موفق عمل کند علاوه بر اینکه به خاطر توانایی های خودش است کل بچه ها به او کمک می کنند.

مهاجری در پایان در مورد اینکه مس  کرمان  به عنوان صدرنشین لیگ یک به لیگ برتر صعود می  کند یا خیر افزود: به هر حال این اولین هدف ما است و تمام تلاشمان را برای محقق شدنش انجام می‌دهیم اما همانطور که بارها در مصاحبه‌هایم اشاره کردم کار بسیار سخت و سنگینی داریم ولی انتظار از تیم ما بالا رفته است و همه از ما به عنوان گزینه صعود  می‌کنند. جا دارد از مدیریت باشگاه که همواره حمایت مان می کنند تشکر ویژه انجام دهم. سعی می‌کنیم بازی های پیش رو را با بهترین نتایج  پشت سر بگذاریم تا انشاءالله تیم خوب مس کرمان را در لیگ برتر ببینیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو