شماره‌ی خبر : ‌76179 | تعداد بازدید : 516
شنبه 30 اسفند ماه 1399 ساعت 14:07

پیام تبریک سرپرست و هیات مدیره باشگاه مس کرمان به مناسبت سال نو شمسی

به مناسبت سال نو شمسی سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان پیام تبریکی را به شرخ زیر صادر کردند:

پیام تبریک سرپرست و هیات مدیره باشگاه مس کرمان به مناسبت سال نو شمسی

به مناسبت سال نو شمسی سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان پیام تبریکی را به شرخ زیر صادر کردند:

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به نام خدا

در آستانه بهار طبیعت و سال جدید شمسی این افتخار را دارا می باشیم که به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان این عید نوروز باستانی را به همه هموطنان به خصوص کرمانیان خوش دل و هواداران غیور باشگاه تبریک عرض نماییم و آرزوی سالی سرشار از برکت و شادمانی برای آن ها داشته باشیم.

سال گذشته با وجود ویروس منحوس کرونا و از دست رفتن جمع زیادی از هموطنان عزیزمان سالی سخت و سرشار از اندوه بود که با رخت بر بستن این ویروس شوم از تمام دنیا آرزوی سالی سرشار از سلامت و مهربانی بر قامت تمام گیتی را از درگاه خداوند بزرگ خواستاریم.

در سال گذشته تمامی تیم های خانواده بزرگ صنعت مس کرمان با تلاش و پشتکار خود در رقابت های مختلف به مصاف رقیبان رفتند و خرسندیم که با افتخار آفرینی آن ها پرچم پرافتخار مس توسط این عزیزان به اهتزاز در آمد که این مهم با توجهات و عنایات ویژه مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران جناب آقای دکتر سعدمحمدی و سایر مدیران ارشد شرکت محقق گردید که جا دارد در پایان این سال کمال تشکر و امتنان را از آن ها داشته باشیم‌.

بی شک در سال جدید نیز تلاش تمامی تیم ها به خصوص تیم فوتبال مس کرمان رسیدن به نهایت قله های موفقیت از جمله صعود به لیگ برتر فوتبال کشور می باشد تا با انجام این مهم ضمن قدرنهادن به تلاش تمام صنعتگران معادن مس ایران و تقدیم این صعود به آن ها، شادی را به دل های هواداران باشگاه و مردم عزیز دیار کریمان در سال جاری روانه سازیم.

باردیگر در آغاز سال جدید آرزوی شادمانی و سرافرازی برای ایران بزرگ اسلامی و همه هموطنان عزیز را دارا می باشیم و از خدای بزرگ سالی سرشار از امنیت و سلامت برای پهنه بزرگ گیتی مسئلت می طلبیم.

سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا