شماره‌ی خبر : ‌76176 | تعداد بازدید : 638
چهارشنبه 27 اسفند ماه 1399 ساعت 22:19

توضیحات سرپرست تیم مس نوین در رابطه با اتفاقات پایان بازی در کامیاران

سرپرست تیم فوتبال مس نوین در رابطه با اتفاقات رخ داده در پایان بازی با آوالان کامیاران توضیحاتی ارائه کرد و جزئیات بیشتری از اتفاقات آن بیان نمود.

توضیحات سرپرست تیم مس نوین در رابطه با اتفاقات پایان بازی در کامیاران

سرپرست تیم فوتبال مس نوین در رابطه با اتفاقات رخ داده در پایان بازی با آوالان کامیاران توضیحاتی ارائه کرد و جزئیات بیشتری از اتفاقات آن بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حجت جهرمی در این رابطه گفت: در زمان شروع بازی حدود 200 تا 300 نفر از افراد متفرقه در ورزشگاه بودند و این در حالی بود که فقط 2 نیروی انتظامی را در ورزشگاه ما مشاهده کردیم. ناظر بازی تا زمان خروج این افراد از ورزشگاه از ادامه بازی ممانعت کرد اما کاملا مشخص بود این افراد در ورزشگاه مستقر هستند و این بازی می تواند آبستن درگیری باشد.

جهرمی افزود: در یک صحنه که حسن رفیعی دروازه بان ما در یک صحنه مصدوم شده بود مورد فحاشی بازیکن حریف قرار گرفت که این شروع درگیری بود... بلافاصله پس از پایان بازی بازیکن حریف به سمت رفیعی یورش برد و چند بازیکن و چند لباس شخصی حاضر در ورزشگاه نیز او را همراهی کردند و به شدت بازیکن ما را مورد ضرب شتم قرار دادند که در این صحنه همانطور که انتظار داشتیم سایر افراد متفرقه نیز به داخل زمین ریختند و به ضرب و شتم اعضای تیم ما پرداختند.

سرپرست تیم مس نوین افزود: جای بسیار تاسف داشت که زمانی ما برای فرار از این درگیری ها قصد پناه گرفتن در رختکن را داشتیم، درب رختکن ما را قفل کرده بودند و ما پشت درب رختکن هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم و با پرتاب سنگ نیز در این صحنه به ما حمله کردند.

جهرمی افزود: ماساژور تیم ما که مشغول فیلمبرداری از این صحنه ها بود به شکلی بسیار وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا مانع تصویربرداری او شوند.

وی با بیان اینکه پس از گذشت چند دقیقه از شدید شدن این ضرب و شتم ها تازه تعداد نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه زیاد شد افزود: سرانجام تیم ما توانست وارد رختکن شود و به مدت 45 دقیقه در رختکن حبس شد تا نیروی انتظامی شرایط اسکورت و خروج ما را فراهم کند.

سرپرست مس نوین با بیان اینکه پس از این اتفاقات فقط فرار از این صحنه را در دستور کار قرار دادند گفت: نتوانستیم با ناظر بازی صحبت کنیم و حتی کارت های مسابقه ما دست ایشان باقی ماند امیدواریم گزارش کاملی از اتفاقات این بازی نوشته شود تا دیگر حداقل شاهد تکرار آن نباشیم.

جهرمی با بیان اینکه خوشبختانه مداوای بازیکنان مصدوم مس به صورت سرپایی انجام شد گفت: کسی بعد از این حادثه نیاز به بستری در بیمارستان نداشت و کبودی و زخم خوردگی شدید بازیکنان ما به صورت سرپایی مداوا شد و تیم امشب از طریق همدان به کرمان باز می گردد.


حمید حمیدی
0
0
چهارشنبه 27 اسفند ماه 1399 ساعت 23:43
,به عنوان یک کامیارانی شرمنده ام بابت حادثه پیش آمده اما چندنکته باید عرض شود 1ـ یکی عوامل به وجود آمدن در گیری همین جناب سرپرست تیم کرمان بودند که از اول بازی همش تهدید بازی برگشت می کردند 2ـ شروع کننده در گیری گلر تیم مس بودن نه بازیکن کامیاران 3ـ رختکن تیم هم به هیچ عنوان بسته نشد وتوسط عوامل تیم میزبان به داخل رختکن هدایت شدید. بابت بقیه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا