شماره‌ی خبر : ‌76158 | تعداد بازدید : 432
دوشنبه 25 اسفند ماه 1399 ساعت 09:15

بسکتبال مس کرمان و امیدی که به آینده وجود دارد

تیم بسکتبال مس کرمان هرچند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ برتر این فصل به کار خود پایان داد اما شاکله این تیم و برنامه ریزی هایی که برای آن وجود دارد، امید را برای بلندقامتان مس کرمان برای کسب نتایج بهتر از این در آینده زنده نگه می دارد.

بسکتبال مس کرمان و امیدی که به آینده وجود دارد

تیم بسکتبال مس کرمان هرچند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ برتر این فصل به کار خود پایان داد اما شاکله این تیم و برنامه ریزی هایی که برای آن وجود دارد، امید را برای بلندقامتان مس کرمان برای کسب نتایج بهتر از این در آینده زنده نگه می دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛پس از صعود تیم بسکتبال مس کرمان به رقابت های لیگ برتر در سال 97 در رابطه با این تیم از برنامه سه ساله ای صحبت شد که در سال اول آن گریز از انتهای جدول، در سال دوم تثبیت در میانه های جدول و در سال سوم نزدیک تر شدن به تیم های مدعی قرار داشت.

بسکتبالیست های مس کرمان در دو سال گذشته نیز درست بر اساس همین برنامه ریزی نتایج خود را کسب کردند و در حالی که فصل قبل از جمع سه تیم پائین جدول به خوبی و به موقع فرار کردند، در سال دوم حضور خود در لیگ برتر، با قرار گرفتن در رده چهارم جدول گروه خود، همان رتبه های میانی جدول لیگ را برای خود به نوعی کسب کردند.

به طور کلی لیگ برتر این فصل و برگزاری آن در وضعیت کرونایی به صورت متمرکز در تهران و آن هم  در دو گروه، شرایط خاصی را به لحاظ فنی بر آن حاکم کرده بود که کار تیم ها به خصوص تیم هایی مثل مس کرمان که از بسیاری تیم ها هزینه کرد کمتری داشتند چه از نظر فنی و چه از نظر آماده سازی خود مشکل تر می کرد اما با این وجود رتبه تیم مس کرمان در دور گروهی و نتایج این تیم اصلا نشان از یک فاجعه را حداقل علامت نمی دهد.

نکته دیگر اینکه تیم بسکتبال مس کرمان به همراه تیم شهرداری بندرعباس با فاصله نسبت به تمامی تیم های لیگ یرتر، بومی ترین تیم مسابقات محسوب می شوند که شاکله و اساس آن چه در بحث کادر فنی و چه در نفرات خود بر پایه توانایی های بسکتبال منطقه خود بنا نهاده شده است و از همین رو صبر برای این تیم به مراتب جذاب تر و امید به آینده برای آن شیرین تر خواهد بود.

هرچند همیشه و به طور طبیعی انتظار پیروزی از تمامی تیم ها حق هواداران است و تلخی شکست امری اجتناب ناپذیر اما باید قبول کرد که برگزاری مسابقات در دور حذفی شرایط خاص خود را دارد و در بازی برابر مس رفسنجان که قطعا از نظر هزینه کرد فراتر از تیم بسکتبال مس کرمان اقدام کرده بود، بچه های شایسته تیم مس کرمان تمام توان خود را به کار بستند تا در این مرحله نیز موفق باشند که این موضوع در بازی دوم دو تیم که به صورت زنده هم پخش شد به چشم آمد.

اما بهرشکل تیم بسکتبال مس کرمان می تواند به آینده بیشتر امیدوار باشد چراکه هرگز با هزینه کردهای یک باره ای و حرکت شتاب زده در دو سال اخیر حضور خود در لیگ برتر حرکت نکرده است و مطابق همان برنامه ریزی که برای این تیم گفته شد گام برداشته است و از همین رو بازهم می توانیم به سومین سال حضور این تیم در لیگ برتر در فصل آینده مسابقات امیدوار باشیم که بهتر از این فصل نیز نتیجه بگیرد و خود را نزدیک تر از قبل به مدعیان ببیند.

آنچه که در این شرایط بسیار مهم است عدم ناامیدی از این تیم و حفظ مسیر پیش رو برای بسکتبالیست های کرمانی می باشد که در فصول آینده تجربه این دو فصل گذشته را به شکلی بهتر و با کسب نتایجی قوی تر از خود به عرصه نمایش بگذارند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا